אמבפה יודיע בקרוב שהוא עוזב את פריז, ריאל מדריד מחכה עם ההודעה הרשמית

דיווח: הכוכב יודיע שהוא עוזב בימים הקרובים, אך לא ינקוב בשם הקבוצה הבאה. ריאל מצידה תודיע על העסקה רק אחרי גמר ליגת האלופות. וגם: מענק החתימה השמן של אמבפה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זה עדיין לא רשמי, אבל ריאל מדריד כבר מברכת על המוגמר: החתימה של קיליאן אמבפה בשורות אלופת ספרד קרובה מתמיד, והבלאנקוס משוכנעים שלפ.ס.ז' נותר רק סיכוי קלוש למנוע את המעבר. לפי "מארקה", "ההסכם נחתם ונסגר – אמבפה ישחק בריאל מדריד, זה גמור. זה עניין של ימים ספורים עד שהוא ילבש את החולצה הלבנה".

אמש הצטרף לדיווחים גם העיתונאי הבריטי דייויד אורנסטין, שדיווח שריאל כבר הגיעה להסכמות עם אמבפה על תנאיו האישיים. למרות שאורנסטין טוען שעדיין יש פתח לשינוי ושפריז סן ז'רמן מנסה לשנות את דעתו ברגע האחרון, במדריד מתייחסים כאמור להצטרפות של אמבפה כעובדה מוגמרת.

ב"אס" טוענים שקיליאן יודיע שהוא עוזב את פריז סן ז'רמן עוד לפני משחק גמר ליגת האלופות ב-28 לחודש, כאשר ריאל מדריד לא תוציא הודעה רשמית על השחקן עד אחרי המשחק נגד ליברפול. על פי הדיווח יש רק פרטים קטנים עד שהעסקה הזו תהיה סגורה לחלוטין.

שער "מארקה" מברך את ריאל מדריד על הסגירה עם קיליאן אמבפה
במדריד כבר חוגגים. שער ה"מארקה" הבוקר | צילום מסך, מתוך טוויטר

אמבפה צפוי לחתום לחמש שנים ולהפוך למשתכר הבכיר בכדורגל העולמי. לפי "מארקה", מענק החתימה שלו יהיה הגבוה בהיסטוריה – ונאמד ב-120 מיליון יורו (!).

גם יורגן קלופ וליברפול כבר מרימים ידיים, אחרי שהוזכרו בעבר כמועמדים להחתים את אמבפה. יורגן קלופ אמר אתמול ש"כמובן שהתעניינו בקיליאן, אנחנו לא עיוורים, אבל אנחנו מחוץ למירוץ. אנחנו פשוט לא יכולים להיות חלק ממאבקים כאלה. יש מועדונים אחרים שמעורבים, וזה בסדר מבחינת כולם".