מתנת פרידה? דמבלה וטראורה כבשו, 2:3 לברצלונה באוסטרליה

play
שחקני ברצלונה חוגגים באוסטרליה | GettyImages, DAVID GRAY
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5 05:20

הקטלונים ניצחו במשחק הראווה בסידני את כוכבי הליגה המקומית, שני הקשרים מצאו את הרשת במה שנראה שהיה משחקם האחרון במדי הבלאוגרנה

(גודל טקסט)

עונת 2021/22 הסתיימה סופית עבור ברצלונה. זו הייתה עונה לא פשוטה לקטלונים, שהחלה עם רונלד קומאן על הקווים והסתיימה עם צ'אבי בתור המאמן הראשי, עם הכרטיס המובטח לליגת האלופות בעונה הבאה ועם ניצחון 2:3 על כוכבי הליגה האוסטרלית במשחק שנערך היום (רביעי) בסידני.

עוסמאן דמבלה, קשר ברצלונה
שער פרידה? עוסמאן דמבלה בסידני | GettyImages, DAVID GRAY

צ'אבי יצא עם סגל חסר למשחק בסידני, אבל לעיני כ-70 אלף צופים בכל זאת פתח עם מספר כוכבים ובהם דני אלבס הוותיק שטרם ברור אם ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, גאבי, סרחיו בוסקטס וגם שחקני ההתקפה לוק דה יונג, אדאמה טראורה ועוסמאן דמבלה ששלושתם צפויים לעזוב.

הראשון להרעיד את הרשת היה דמבלה, שבדקה ה-34 נהנה מבישול של גאבי והבקיע אולי את שערו האחרון במדי הקטלונים לנוכח הדיווחים על הצעה מפתה שקיבל מפריז סן ז'רמן. למחצית השנייה עלו מהספסל ג'ורדי אלבה ופייר אמריק אובמיאנג והם ראו את רנה פיסקופו ושחקן ההגנה של סידני וונדרס אדאמה טראורה משלימים מהפך בדקות 43 ו-57,, אבל אדאמה טראורה של ברצלונה, הקשר שמושאל מוולבס וגם הוא לא צפוי להמשיך בשל מחירו הגבוה בהתאם להסכם ההשאלה, איזן ל-2:2 בדקה ה-71. מיד לאחר השוויון עלו מהספסל גם פרנקי דה יונג ואנסו פאטי והאחרון הוא גם מי שהכריע את ההתמודדות עם שער ניצחון בדקה ה-77.