"הלקח לעתיד – לא לסמוך על מילה של בחור צעיר וקפריזי כמו אמבפה"

בספרד תוקפים את כוכב פ.ס.ז' שסירב לריאל: "במדריד לא יסכימו לקבל יותר מסרים מעורפלים משחקנים". הבלאנקוס לוטשים עיניים לעבר גנאברי

(גודל טקסט)

אחרי האכזבה מהסיום הכואב לסאגת קיליאן אמבפה, בריאל מדריד מתעסקים, לפחות בינתיים, רק בדבר אחד: גמר ליגת האלופות בשבת (22:00) נגד ליברפול. שיאנית הזכיות רוצה להפוך לאלופת אירופה בפעם ה-14 ולהניף את הגביע שוב ארבע פעמים אחרי הפעם האחרונה, כאשר גם אז זה היה נגד המרסיסיידרס. במקביל להכנות לגמר, בתקשורת הספרדית עדיין לא מעכלים את העובדה שאמבפה החליט להישאר בפריז סן ז'רמן ותקפו אותו.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן
בספרד ממשיכים לתקוף. אמבפה | אימג'בנק GettyImages, John Berry

"ריאל מדריד לא תשתגע עכשיו כדי להחתים שחקן שיתפוס את המקום שהיה אמור להיות שייך לאמבפה", נאמר ב"מארקה", "הושקע מספיק מאמץ בשחקן שהראה מעט מאוד, או שום דבר, כבן אדם".

"הלקח הוא שכאשר ריאל תרצה לרכוש מישהו, הוא יצטרך להבין מה המשמעות של לשחק בריאל מדריד. הם לא יסכימו לקבל מסרים מעורפלים. הסיפור של אמבפה עם ריאל מדריד נסגר, זה השאיר לקח שלא צריך לסמוך על מילה של בחור צעיר וקפריזי".

סרג' גנאברי שחקן באיירן מינכן
בקרוב בלבן? גנאברי | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

כאמור, ריאל לא תתפרע על מנת למצוא חיזוק להתקפה, אך עשויה לנצל הזדמנות ובכל זאת להחתים אחד כזה – סרג' גנאברי. בעונה הנוכחית, האגף הימני בהתקפה היה המקום ביחיד ב-11 שבו לא היה שחקן הרכב קבוע. רודריגו ומרקו אסנסיו חילקו ביניהם את הדקות, כאשר בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות גם פדריקו ואלוורדה הוצב שם. אם גנאברי אכן יגיע לברנבאו, הוא יוכל לשריין לעצמו את המקום הקבוע בהרכב של קרלו אנצ'לוטי.

הבלאנקוס לוטשים עיניים לעבר שוק השחקנים החופשיים, או לעבר אלה שמתקרבים לסיום חוזה. לשחקנה של באיירן מינכן נותרה עוד עונה אחת בחוזה בבוואריה, ולא נדמה שהצדדים מתקרבים לסיכום על המשך ההתקשרות. שחקנה של נבחרת גרמניה יוכל ללכת במסלול שעשה חברו לשעבר במינכן, דייויד אלאבה – לסרב להארכת חוזה, לסכם עם ריאל מדריד לקראת העונה הבאה ולהגיע כשחקן חופשי בקיץ 2023. האפשרות שריאל תצרפו השנה גם כן קיימת, אך במקרה שכזה הספרדים יצטרכו כמובן לשלם דמי העברה לבאיירן.

רודריגו שחקן ריאל מדריד
גנאברי יאיים על מקומו בהרכב? רודריגו | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

בספרד אף התייחסו לשחקנים המושאלים שאמורים לחזור לריאל בקיץ הקרוב – אלברו אודריוסולה (פיורנטינה), ריינייר (דורטמונד), טאקה קובו (מאיורקה) ובורחה מיוראל (חטאפה). "השחקנים הללו יתקשו לפלס את דרכם לסגל הבכיר. חלקם אולי יפתחו את ההכנות לעונה עם הקבוצה, אך במדריד מחפשים לכולם קבוצה חדשה". כידוע, גם בראהים דיאס שייך לבלאנקוס, אך בהתאם לסיכום מהקיץ האחרון הוא יישאר לעונת השאלה נוספת במילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי