"תוותרו על 5 מיליון יורו, ולא נטוס": הוויכוח בין צ'אבי לשחקנים

שחקני ברצלונה לא התלהבו מקיום משחק ההכנה באוסטרליה אחרי סיום הליגה, המאמן השיב להם: "מהכסף הזה משלמים לכם משכורת"

(גודל טקסט)

משחקי ידידות, על פי רוב, משמשים כהכנה לקראת העונה שנמצאת בפתח, אך לאחרונה המקרה של ברצלונה היה שונה לחלוטין. אחרי שסיימה את העונה בליגה הספרדית במקום השני, הקבוצה נאלצה לטוס לצד השני של העולם, לאוסטרליה, שם קיימה משחקי ידידות נגד נבחרת כוכבי הליגה המקומית.

אחרי עונה מפרכת במיוחד, שחקני ברצלונה לא התלהבו במיוחד מהמסע לאוסטרליה והם אף דאגו להבהיר זאת למאמן צ'אבי. על פי "אל פריודיקו", המאמן כינס את שחקניו בחדר ההלבשה והסביר להם שהרווחים ממשחק הראווה משמשים במיוחד כדי להשלים את משכורות השחקנים.

"אם תוציאו מהכיס 5 מיליון יורו, אתן אותם לנשיא ולא ניסע לאוסטרליה", הציע צ'אבי לשחקנים, שכאמור קיימו בסופו של דבר את המשחק וניצחו 2:3 משערים של עוסמאן דמבלה, אדאמה טראורה ואנסו פאטי.

שחקני ברצלונה חוגגים באוסטרליה
היו מעדיפים לוותר על המסע לאוסטרליה. שחקני ברצלונה | אימג'בנק GettyImages, DAVID GRAY

בעניין אחר, בספרד מדווחים היום כי ברצלונה עשויה להרוויח 2.2 מיליון יורו ממכירה של שחקנה לשעבר, אילאיש מוריבה. הקשר שנפרד בקיץ שעבר מהמועדון בטונים צורמים נמכר לר.ב. לייפציג, הושאל בינואר האחרון לוולנסיה וכעת נדמה שהוא בדרכו ליעד רביעי תוך 12 חודשים.

לבקשת המאמן החדש אלפרד סחרודר, ששיתף פעולה עם מוריבה כששימש כעוזרו של רונאלד קומאן בברצלונה, אייאקס תרכוש את הקשר בן ה-19 תמורת 22 מיליון יורו, ועל פי ההסכם שהיה בין ברצלונה ללייפציג, הקטאלנים ירוויחו 10% מהמכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי