רודיגר הוצג בריאל מדריד: "לקחתי צעד גדול, אך יש לי ביטחון עצמי"

הבלם ילבש את החולצה עם המספר 22: "הייתה התעניינות מברצלונה, אך זה היה ריאל או כלום". פרס: "בחר באתגר הגדול בקריירה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שהציגה את הרכש היקר והנוצץ שלה, אורליאן טשואמני, ריאל מדריד הציגה היום (שני) גם הבלם החדש שהגיע בהעברה חופשית מצ'לסי – אנטוניו רודיגר. השחקן בן ה-29, שזכה עם הבלוז בליגת האלופות ב-2021, הוצג עם המספר 22 שהיה שייך לאיסקו שעזב את המועדון ועוד לפני כן גם לאנחל די מריה וצ'אבי אלונסו.

הנשיא פלורנטינו פרס אמר: "זה יום מיוחד עבור ריאל מדריד, שחקן נהדר הגיע והוא יעזור לנו להיות חזקים יותר. לחזק ולשפר את הסגל זה אתגר, כי הקבוצה הנוכחתי רשמה פרק בלתי נשכח בהיסטוריה של המועדון. אנחנו מתרגשים ששחקן כזה נמצא אצלנו, הוא בחר בריאל – החולצה שאיתה אפשר להשיג את הבלתי אפשרי. הוא בחר באתגר הגדול בקריירה".

אנטוניו רודיגר מוצג כשחקן ריאל מדריד
בלם חדש בבירת ספרד. רודיגר | רויטרס

הבלם הגרמני דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס לתחרות שצפויה לו בעמדה עם אדר מיליטאו, דייויד אלאבה ונאצ'ו: "זה נורמלי שמועדון כזה יהיו הרבה שחקנים איכותיים, במיוחד בעמדה שלי, אבל יש לי הרבה ביטחון עצמי. אני רוצה להוסיף תחרות בריאה לקבוצה".

על המגעים עם המועדון סיפר רודיגר: "הקשר הראשוני נוצר בספטמבר, הפעם השנייה הייתה באפריל כשדיברתי עם קרלו אנצ'לוטי וזה היה הרגע החשוב ביותר – אז החלטתי שאני אגיע לריאל מדריד. אנצ'לוטי אמר לי שהוא אוהב אותי וסומך עליי, אמר שאני יכול לעזור לקבוצה".

עוד הוסיף רודיגר: "אי אפשר להסביר את מה שריאל עשתה השנה בליגת האלופות, זה היה מדהים. בגמר כבר ידעתי שאני מצטרף לריאל והייתי בעדה, שמחתי כשהיא ניצחה. זה מועדון גדול, אני יודע שאני לוקח צעד גדול ואני מנסה להינות מהלחץ. אני עושה את מה שאני אוהב ומגדיר את עצמי כבר מזל, זה לחץ שאני אוהב. הייתה התעניינות מברצלונה, אבל אמרתי שזה ריאל מדריד או כלום".