הקלאסיקו הראשון בברנבאו: פורסם לוח משחקי הליגה הספרדית

האלופה ריאל מדריד תפתח את העונה בחוץ נגד אלמריה, במחזור ה-9 תפגוש את ברצלונה שתחילה תארח את ראיו. מתי שון וייסמן יפגוש אותן?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לוח משחקי הליגה הספרדית לעונת 2022/23 פורסם הערב (חמישי). במוקד משחקי המחזור הראשון, האלופה ריאל מדריד תתארח אצל העולה החדשה אלמריה, ברצלונה תתמודד בקאמפ נואו נגד ראיו וייקאנו שניצחה אותה העונה בבית ובחוץ ועולה חדשה נוספת ומסקרנת במיוחד היא ויאדוליד, קבוצתו של שון וייסמן שתארח את ויאריאל.

ועם כל הכבוד למחזור הפתיחה, המשחק הגדול ביותר בספרד הוא כמובן האל-קלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה והוא ייערך העונה במחזורים 9 ו-26, תחילה בסנטיאגו ברנבאו (16 באוקטובר נכון לכתיבת שורות אלו) ובסיבוב השני בקאמפ נואו (19 במרץ 2023 נכון לעכשיו).

דרבי גדול נוסף הוא כמובן בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד והוא ייערך כבר במחזורים השישי ה-23, כשאתלטיקו תהיה זו שתזכה לארח ראשונה כבר באמצע חודש ספטמבר. הדרבי בין ברצלונה לאספניול ייערך במחזורים ה-15 וה-34, קודם כל בקאמפ נואו.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד עם צ'אבי מאמן ברצלונה
ייפגשו לראשונה באוקטובר. אנצ'לוטי וצ'אבי | רויטרס

משחקים נוספים שכדאי לשים לב אליהם לאורך העונה: הדרבי בין בטיס לסביליה ייערך במחזורים ה-13 וה-35, בטיס תארח בסיבוב הראשון וסביליה בסיבוב השני. הדרבי הבאסקי בין ריאל סוסיאדד לאתלטיק בבילבאו יתקיים במחזורים 17 ו-29, כשריאל סוסיאדד תהיה זו שתארח בסיבוב הראשון.

וייסמן, הנציג הישראלי היחיד העונה ב"לה ליגה" כל עוד לא יצטרף שחקן נוסף בשבועות הבאים, יגיע לקאמפ נואו בברצלונה כבר במחזור השלישי בסוף חודש אוגוסט. בסיבוב הראשון הוא גם יתארח אצל ריאל מדריד, במחזור ה-15 בסוף חודש דצמבר.

במחזור סיום העונה, בו עשויות להיות הכרעות בצמרת ובתחתית, ריאל מדריד תארח את אתלטיק בילבאו, ריאל סוסאדד את סביליה, רצלונה תתארח בבלאידוס אצל סלטה ויגו וכן נזכה למה שאמור להיות קרב צמרת בין ויאריאל לאתלטיקו מדריד. ויאדוליד תארח את חטאפה במחזור ה-38 והאחרון שעתיד להיערך ב-4 ביוני 2023.