סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו נפגש בברצלונה עם ז'ואן לאפורטה

play
מוכן למאבק על הפסגה. רונאלדו | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.7 05:31

דיווח ב"אס": ז'ורז'ה מנדש הגיע לקטלוניה ונועד עם יו"ר המועדון, האפשרות לצרף את CR7 עלתה בשיחה ותיבחן על ידי הבלאוגרנה

(גודל טקסט)

הידיעות סביב עתידו של כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיקות. רק היום (שני) פורסם שצ'לסי בוחנת את האפשרות לפנות למנצ'סטר יונייטד ולצרף את הפורטוגלי בן ה-37 שביקש לעזוב את מנצ'סטר יונייטד מכיוון שזו לא תשתתף בעונה הבאה בליגת האלופות, אבל האם יכול להיות שהתחנה הבאה תהיה דווקא ברצלונה?

לפי "אס", לברצלונה הגיע הערב סוכנו של החלוץ, ז'ורז'ה מנדש, שנפגש עם נשיא הבלאוגרנה ז'ואן לאפורטה. נטען כי בשיחה עלו שמות של מספר שחקנים שמנדש מייצג וביניהם רובן נבש, רפאל ליאאו וכמובן ברנרדו סילבה שמעוניין לעזוב את מנצ'סטר סיטי ולעבור לברצלונה, אבל נכתב שגם עלה שמו של כריסטיאנו רונאלדו ושמדובר באפשרות שברצלונה תבחן בימים הקרובים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו
היכן ישחק בעונה הבאה? כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

ברצלונה מעוניינת מאוד ברוברט לבנדובסקי, שבשלב זה לא משוחרר מבאיירן מינכן, ועל כן צירוף של כריסטיאנו רונאלדו יכול לענות לה על הצורך בהחתמת חלוץ בכיר.

בעונה שעברה ברצלונה התעיינה באפשרות לצרף את כריסטיאנו רונאלדו לשורותיה, אלא שאז היא לא הייתה יכולה להשלים עסקה כזאת מסיבות כלכליות וכידוע הפנומן הפורטוגלי חזר בסופו של דבר למנצ'סטר יונייטד. הוא אמנם כבש מספר דו ספרתי של שערים, אבל זה לא הספיק כדי שהשדים האדומים יסיימו בין ארבע הראשונות בפרמיירליג וישתתפו בעונה הבאה בליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו תועד היום בפורטוגל וזאת על אף שאמור היה להתייצב הבוקר לאימוני מנצ'סטר יונייטד. אמש נכתב בממלכה ש-CR7 יגיע לעיר, ייפגש עם המאמן אריק טן האח ויודיע לו על רצונו לעזוב, אולם הוא לא הגיע ועל פי הפרסומים קיבל אפשרות לחזור באיחור בשל סיבות אישיות.