עוד רכש נוצץ: ז'ול קונדה חתם בברצלונה

play
שתי הרחקות, מול שתי הקבוצות של ברצלונה. ז'ול קונדה | GettyImages, Eric Alonso
דמבלה הבקיע שני שערים מדהימים, ברצלונה סיימה ב-2:2 מול יובנטוס 03:15

הבלאוגרנה המשיכו בקיץ העמוס שלהם בחלון ההעברות ורכשו תמורת 50 מיליון יורו את בלם סביליה ונבחרת צרפת אחרי מאבק עיקש מול צ'לסי

(גודל טקסט)

הקיץ העמוס של ברצלונה בחלון ההעברות נמשך, והערב (חמישי) היא הודיעה על החתמתו של ז'ול קונדה בכפוף לבדיקות רפואיות. הבלם שמשתייך לסגל נבחרת צרפת מגיע מסביליה, ובכך הסתיימה סאגה ארוכה שכללה מאבק בין הבלאוגרנה לצ'לסי על שירותיו.

קונדה נחת היום בברצלונה, ובקטאלוניה מדווחים שהצגתו החגיגית בקאמפ נואו תיערך ביום שני הקרוב. קבוצתו של צ'אבי הצליחה לצרף את הבלם על אף שהצעתה של צ'לסי, הן לסביליה והן לשחקן, הייתה גבוהה יותר מבחינה כלכלית. ברצלונה שילמה לסביליה 50 מיליון יורו, לא כולל בונוסים, וקונדה שחתם לחמש שנים ירוויח שישה מיליון יורו לעונה בקבוצתו החדשה.

הבלם הצרפתי הינו שחקן הרכש החמישי של ברצלונה הקיץ אחרי ראפיניה, רוברט לבנדובסקי, פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן, כאשר השניים האחרונים הגיעו למועדון בהעברה חופשית.

קונדה בן ה-23 הגיע לסביליה בשנת 2019 מבורדו, ובשלוש עונות במדי האנדלוסים הוא ערך 133 הופעות, בהן הבקיע תשעה שערים ובישל שלושה נוספים. בעונתו הראשונה במועדון הוא סייע לספרדים לזכות בליגה האירופית.