אחרי שרונאלדו ירד מהפרק: מי באתלטיקו ייכנס ל"מועדון ה-20"?

play
אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד | GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images
פרומו למשחק בין אתלטיקו מדריד לבין יובנטוס 00:30

סימאונה מחפש את החלוץ שיתרום 20 שערים, כפי שהיה בכל עונה בה הוא זכה בתואר. הבעיה: גריזמן במשבר, בעוד פליקס וקוניה עוד לא מימשו את הפוטנציאל

(גודל טקסט)

השידוך בין כריסטיאנו רונאלדו לאתלטיקו מדריד לא יצא לפועל, ולכן דייגו סימאונה ממשיך לחפש פיתרון לסוגייה שהפורטוגלי ככל הנראה היה פותר. בכל אחת מהעונות שבהן הקולצ'ונרוס זכו בתואר תחת המאמן הארגנטינאי, לפחות שחקן אחד בסגל חצה את רף 20 השערים, ובספרד תהו הבוקר (שלישי) מי מבין שחקני ההתקפה העומדים לרשות "צ'ולו" יוכל לספק סחורה בסדר גודל שכזה בעונה הקרובה כדי שהקבוצה תוכל לאיים על תארים.

לואיס סוארס, שעזב עם תום חוזהו בסוף העונה שעברה, תרם 21 שערי ליגה בדרך לזכייה האחרונה באליפות של אתלטיקו. בעבר היו אלה דייגו קוסטה בליגה (2013/14) ובגביע המלך (2012/13), ורדאמל פלקאו (2011/12) ואנטואן גריזמן (2017/18) בליגה האירופית, שבלטו בטבלת הכיבושים והובילו את האדומים-לבנים להנפת גביעים.

שחקן אתלטיקו מדריד ז'ואאו פליקס
יכול לכבוש בכמות שתוביל את אתלטיקו לתואר? ז'ואאו פליקס | רויטרס

גריזמן אמור היה להיות המועמד הטבעי למלא את משבצת הסקורר המוביל בעונה הקרובה, לאור העובדה שהבקיע יותר מ-20 שערים (בכל המסגרות) בכל חמש עונותיו באתלטיקו לפני שעזב לברצלונה. אלא שהצרפתי שחזר בקיץ שעבר נמצא בנקודת שפל בקריירה, ולא מצא את הרשת בקבוצה או בנבחרת מאז ה-6 בינואר.

ז'ואאו פליקס הגיע בכסף גדול ב-2019, וכנראה שאוהדי הקולצ'ונרוס ציפו שיקרע רשתות בשלב הזה, אולם הנטייה לפציעות והעובדה שאינו חלוץ רחבה מנעו מהפורטוגלי להוכיח שהוא מסוגל להיכנס ל"מועדון ה-20". עוד חלוץ שאתלטיקו מחכה שיתפוצץ הוא מתאוס קוניה הברזילאי, כאשר אלברו מוראטה ואנחל קוריאה סומנו כשני השחקנים הנוספים שאולי מסוגלים לספק את הסחורה.

מתאוס קוניה שחקן אתלטיקו מדריד
עדיין לא מימש את מלוא הפוטנציאל. מתאוס קוניה | רויטרס

בספרד הזכירו לסימאונה ולאתלטיקו: "אם יש מניה בטוחה בשוק, זהו כריסטיאנו רונאלדו. מאז עונת 2005/06 הוא כבש יותר מ-20 שערים בכל שנה, אבל מקרה שלו צריך לבחון עד כמה הצורך בחלוץ מצדיק את השלכות החתמתו על חדר ההלבשה והקהל, זאת בנוסף לעובדה שהוא בן 37".

את כל שחקני ההתקפה של אתלטיקו מדריד יוכל הקהל הישראלי לראות ביום ראשון הקרוב באצטדיון בלומפילד, כאשר דייגו סימאונה וחניכיו יפגשו כאן את יובנטוס לקרב בין שתי קבוצות ענקיות (21:30, שידור ישיר בספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי