גווארדיולה: "לא יכול לומר לברצלונה לשכוח מברנרדו סילבה"

לאחר משחק הצדקה בקאמפ נואו שהסתיים ב-3:3, הודה מאמן מנצ'סטר סיטי: "לא רוצה בסגל שחקן לא מרוצה. אני מקווה שהוא יישאר". צ'אבי: "אין הרבה שחקנים כמוהו"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

הליגות כבר יצאו לדרך, אבל ברצלונה ומנצ'סטר סיטי למרות זאת הקדישו זמן יקר למטרה חשובה במיוחד. שני מועדוני הפאר נפגשו אמש (רביעי) באצטדיון קאמפ נואו למשחק צדקה שכל הכנסותיו נתרמו לטובת מחקר של מחלת ה-ALS, כאשר מארגן המפגש הוא עוזר המאמן של ברצלונה ושל פפ גווארדיולה בעבר, חואן קרלוס אונסואה שאובחן עם המחלה לפני מעל שנתיים.

למשחק הצדקה הגיעו 91,062 צופים, שזכו לראות משחק הפכפך בו סיטי הובילה ראשונה משער של חוליאן אלבארס, פייר אמריק אובמיאנג השווה אולי במשחקו האחרון בקבוצה לקראת מעבר לצ'לסי, גם המתנדנדים פרנקי דה יונג וממפיס דפאי כבשו, אבל בין לבין קול פאלמר איזן ל-2:2 והשוויון הנוסף של אלופת אנגליה הושג בדקה ה-99, אז ארלינג הולאנד הוכשל ברחבה וריאד מחרז בפנדל קבע 3:3.

ריאד מחרז, קשר מנצ'סטר סיטי
מחרז קובע 3:3 בדקה ה-99. מטרה נעלה למפגש | רויטרס

אחד השחקנים ששותפו במשחק הוא הפורטוגלי ברנרדו סילבה, שזהו קיץ שני ברציפות שבו מדווח על כך שהוא עושה ככל שביכולתו כדי להצטרף לברצלונה. ראשי הבלאוגרנה הבטיחו לו שינסו לצרפו, כך על פי הפרסומים, אבל בינתיים עושה רושם שאין באפשרותם לעמוד בדרישותיה של סיטי כדי לשחררו.

אחרי המשחק התייחסו לכך שני המאמנים. תחילה אמר פפ גווארדיולה: "קודם כל אני רוצה לומר שברצלונה הרשימה אותי מאוד. יש לה סגל גדול עם יכולות נהדרות וכמובן שצ'אבי עושה עבודה טובה מאוד. לגבי ברנרדו, אני לא יכול לומר לברצלונה לשכוח ממנו – אנחנו מאוד רוצים אותו אצלנו, אבל אני גם לא רוצה שיהיו אצלנו שחקנים שלא מרוצים. ברצלונה אוהבת אותו והקבוצות צריכות קודם כל להגיע לסיכום, אבל מבחינתי אני מאוד רוצה אותו במנצ'סטר סיטי".

ברנרדו סילבה, קשר מנצ'סטר סיטי
יחזור לקאמפ נואו בקרוב? ברנרדו סילבה | אימג'בנק GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

צ'אבי נשאל גם כן על נושא ברנרדו והשיב: "מי לא היה רוצה אותו? וגם את קווין דה בראונה, ארלינג הולאנד ואחרים…ברנרדו שחקן מאוד חשוב בסגל של מנצ'סטר סיטי, שחקן שעושה את ההבדל וכמובן שאני אוהב אותו כי אין הרבה שחקנים כמוהו, אבל זה הכל תלוי במנצ'סטר סיטי".

נזכיר כי בינתיים ברצלונה לא מצליחה לרשום את הבלם ז'ול קונדה ובמקביל היא מנסה להתחזק במגנים באגפים ימין ושמאל, סוגיה שעשויה להיפתר אחרי מכירת אובמיאנג לצ'לסי בימים הקרובים. בכל מקרה, נראה שלמען צירוף ברנרדו סילבה – שצפוי לעלות כ-60 מיליון יורו לכל הפחות – היא תיאלץ למכור שחקנים נוספים, אם כלל יהיה ביכולתה לגייס את הסכומים הנדרשים לרכישתו ולרישומו בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי