למרות שסוכנו נגח בנשיא: ראיו וייקאנו תרכוש את ראול דה תומאס

אחרי שנציגו של החלוץ פגע באיש החזק שלה, הקבוצה ממדריד תשבור שיא מועדון ותשלם 8 מיליון יורו עבור השחקן שנודה מאספניול

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)

לא בכל יום שומעים על משא ומתן סביב כדורגלן שיורד לפסים אלימים, אז כשאחד כזה מתרחש ועוד מסתיים בסיכום – זה מפתיע שבעתיים. כך יהיה, על פי הדיווחים בספרד, במקרה של חלוץ אספניול ראול דה תומאס, שיעבור לראיו וייקאנו למרות שנציגו איבן גרסיה נגח בפניו של הנשיא שלה במהלך המגעים להעברת השחקן.

שלשום (שבת) הופיע נשיא ראיו מרטין פרסה בריאיון ל"קופה" כשהאף שלו חבוש, וסיפר כי הסוכן גרסיה נגח בו: "זה היה בלתי צפוי לחלוטין. צריך להיות ממש פושע, פחדן וחרא. כי אם הוא היה מזהיר אותי, היינו הולכים מכות", אמר פרסה. בסופו של דבר, ב"אס" דווח היום שראול דה תומאס יחזור לקדנציה שנייה בראיו וייקאנו, שתשבור שיא מועדון ברכש ותשלם 8 מיליון יורו כדי להחתימו עד 2027, כאשר שיתופו יתאפשר רק החל מינואר כיוון שחלון ההעברות סגור.

ראול דה תומאס, שחקן ראיו וייקאנו
יחזור ללבוש את המדים של ראיו וייקאנו. ראול דה תומאס ב-2019 | אימג'בנק GettyImages

דה תומאס הבקיע 14 שערי ליגה במדי ראיו בעונת 2018/19, אולם לא עזר לה להינצל מירידה לליגת המשנה בספרד. לאחר מכן המשיך לבנפיקה ששילמה 20 מיליון יורו עבורו, אבל לא גילה שם יכולת טובה, מה שלא מנע מאספניול לרכוש אותו במחיר של 22.5 מיליון יורו.

החלוץ הצטיין בליגת המשנה עם 23 שערים שסייעו לקבוצה הקטלאנית לעלות לליגה הבכירה בעונה שעברה, אלא שסכסוך בינו למאמן החדש של אספניול, דייגו מרטינס, הוביל לנידוי של דה תומאס מהסגל ולכן הוא חיפש קבוצה חדשה.