לאנצ'לוטי נמאס לשמוע על אמבפה, לוקאס ואסקס ייעדר כ-3 שבועות

play
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי | רויטרס
תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9 05:13

"יש לנו את ויניסיוס ורודריגו, לא חושבים על אחרים", אמר המאמן. פציעה בירך למגן, ליברפול הציעה 100 מיליון יורו על ואלוורדה - ונדחתה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פדה ואלוורדה כבש השבוע שער מרהיב ביופיו, כשסייע לריאל מדריד להביס את מאיורקה 1:4, בדרך לניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות מאז פתיחת העונה. כעת מתברר שליברפול ניסתה לחטוף את הכוכב האורוגוואי רגע לפני סיום חלון ההעברות, כך לפי "אס". מתברר כי יורגן קלופ פנה פעמיים לבלאנקוס, ב-31 באוגוסט וב-1 בספטמבר, והיה מוכן לשלם לא פחות מ-100 מיליון יורו עבור הקשר הנהדר.

"ריאל מדריד אפילו לא שקלה זאת", נכתב – אף שהיתה יכולה להיות זאת המכירה השנייה הכי גדולה בתולדות המועדון (אחרי כריסטיאנו רונאלדו – 117 מיליון יורו ליובנטוס ב-2018). "ריאל סירבה משום שמבחינתה, ואלוורדה הוא שחקן שבלתי ניתן להחליף. במועדון ידעו שיקבלו עליו הצעות רבות, ולאחר האריכו לו בשנה שעברה את החוזה עד 2027, עם סעיף שחרור עצום".

מתברר שלא הכל ורוד בריאל מדריד, על אף פתיחת העונה המושלמת. לפי דיווחים, עימותים מילוליים נרשמו בחדר ההלבשה במחצית המשחק מול מאיורקה, כשבמוקד ויניסיוס. חבריו לקבוצה לא אהבו את הפרובוקציות של שחקן הכנף הברזילאי, שהרגיז גם את היריבה. "מה אתה מנסה להשיג בזה?" תהו בפניו. "שחקני מדריד הודו שדיברו עם ויניסיוס על הנושא הזה כבר אלף פעמים, זה לא טוב לו וזה לא טוב לקבוצה", נכתב ב"קאדנה סר

פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד חוגג שער
לא הולך לשום מקום. ואלוורדה | רויטרס

היום ערכה אלופת אירופה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם לייפציג בליגת האלופות מחר. קרלו אנצ'לוטי התייחס בין היתר לשמועות על הגעה אפשרית של קיליאן אמבפה, ופרץ בצחוק: "שוב אתם שואלים אותי? אנחנו נלהבים מאוד משחקני ההתקפה הצעירים שלנו, ויניסיוס ורודריגו, ולא חושבים על שחקנים אחרים".

על מרקו אסנסיו המתוסכל אמר המאמן: "הוא לא ממש שחקן צעיר ולא ממש ותיק. הוא עושה עבודה טובה, בינתיים הוא מתאמן היטב, כשמישהו עצבני יש שתי אופציות – או להוריד את הראש, או להתאמן טוב יותר. יש אפשרות שישחק מחר".

לבסוף, על הפציעה של קארים בנזמה שייעדר מחר ונמצא בספק גדול גם לדרבי של מדריד אמר אנצ'לוטי: "הוא מתקדם היטב, ייתכן שישחק, אבל רק אם לא יהיה שום ספק לגביו. אדן הזאר עושה מה שמבקשים ממנו, ממש כמו יתר השחקנים בקבוצה".

מי שלא ישחק מחר הוא לוקאס ואסקס, הסובל מפציעה בירך הימנית. לפי דיווחים בספרד, שחקן הכנף ייעדר כשלושה שבועות, ויחמיץ גם את הדרבי ואת המשחקים מול אוסאסונה ושחטאר דונייצק.