"זה לא מספיק": המסר של ממפיס דפאי לצ'אבי ולברצלונה

play
ממפיס דפאי, חלוץ ברצלונה | GettyImages, David Ramos
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9 04:50

ההולנדי פתח במשחקי הליגה האחרונים וגם כבש, אבל בשניהם הוחלף וכשנשאל הודה: "אני רגיל לשחק יותר". וגם: על ההחלטה להישאר בקטלוניה

(גודל טקסט)

קשה היה להאמין שממפיס דפאי יפתת את עונת 2022/23 בברצלונה. הקטלאנים, כידוע, קיוו להשתחרר ממספר שחקני סגל כדי לפנות מקום בתקציב לרכישות ולצמצם את ההתחייבויות הכלכליות של המועדון ככל שניתן, אבל מבין החלוצים בסופו של דבר היה זה פייר אמריק אובמיאנג שנמכר לצ'לסי וההולנדי נותר בסגל.

דפאי כלל לא שותף על ידי צ'אבי במשחקי הקבוצה עד סגירת חלון ההעברות בספרד, אלא שמאז שנשאר בסגל בניגוד לההערכות המוקדמות, הוא שותף בשני משחקי ליגה, באחרון מול אלצ'ה גם כבש וזכה לשבחים על היותו "מודל למקצוענות".

ממפיס דפאי, חלוץ ברצלונה ונבחרת הולנד
דפאי באימון נבחרת הולנד. מצפה ליותר | GettyImages, MAURICE VAN STEEN

החלוץ הצטרף השבוע לאימוני נבחרת הולנד שמתכוננת למפגשים נגד פולין ובלגיה בליגת האומות וכשנשאל היום (שלישי) על הסיטואציה בברצלונה, הודה: "היו מועדונים שפנו ובחנתי את כל האפשרויות שהיו, אבל החלטתי להישאר ולהילחם על ההזדמנות שלי. הייתי מלך שערי ברצלונה יחד עם אובמיאנג, אני אוהב תחרות וכלל לא בורח ממנה. אני מאוד נהנה בברצלונה".

דפאי הגיע לברצלונה רק בשנה שעברה, אך במהרה חל פיחות מעמדו עם החתמות פראן טורס ואובמיאנג. העונה הוא כמובן בצלו של רוברט לבנדובסקי, אבל הוא מבחינתו ממש לא מוותר על חולצת ההרכב וגם מצפה לדקות משמעותיות יותר: "פתחתי בשני משחקי הליגה האחרונים, אבל זה לא מספיק כי בשניהם הוחלפתי עוד לפני הדקה ה-60. ב-25 הדקות האחרונות בכל משחק יש יותר שטחים שאני יכול לנצל לטובתי. אני רגיל לשחק יותר, אבל בנבחרת לשמחתי אני יודע שאשחק ואני מאוד מודה על כך ומחכה לזה".

אגב, לקראת המשחק נגד פולין ביום חמישי נשאל על כך שיש ליריבה חלוץ מצוין והשיב: "זה נכון", אמר על לבנדובסקי וצחק, "אני מצפה לפגוש אותו, אבל אני חושב שגם לנו יש מספר שחקני הגנה מצוינים".