פרישה על הפרק: טוני קרוס סיפר לשחקני ריאל מדריד שיעזוב בקיץ

play
טוני קרוס | רויטרס
אל תספידו אותה: סלאח הכריע, ליברפול ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי 05:59

דיווח: הגרמני לא מתכוון לחדש את חוזהו שמסתיים בתום העונה וייפרד לאחר תשע שנים, שוקל גם אפשרות לפרוש בגיל 33

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בדיוק לפני 10 ימים נשאל קרלו אנצ'לוטי על עתידו של טוני קרוס בריאל מדריד ותשובתו הייתה: "אם הוא יאריך חוזה? זה תלוי בו. אם הוא יחליט להישאר, כולנו נשמח". בכך, מאמן הבלאנקוס הבהיר שאם זה תלוי בו, זו לא אפשרות שקרוס יעזוב בתום העונה. עם זאת, היום (שני), יממה אחרי הניצחון בקלאסיקו על ברצלונה, עושה רושם שגם בבירת ספרד כבר יודעים שהקשר הגרמני לא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

יתרה מכך, זה לא רק שקרוס עשוי לעזוב את ריאל מדריד עם תום חוזהו בקיץ 2023, אלא גם בהחלט קיימת האפשרות שבקיץ הקרוב, בגיל 33 בלבד, הוא יודיע על פרישה מכדורגל – כך לפי כתבה שפרסם סרחיו סנטוס באתר Relevo.

טוני קרוס, ריאל מדריד
חודשים אחרונים על המגרש? טוני קרוס | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

כבר פורסם בעבר שקרוס שוקל פרישה מוקדמת בכדורגל, כבר בשנת 2016 הוא סיפר בריאיון שהוא "לא רואה את עצמו משחק כדורגל בגיל 36", אלא שלאחרונה, כך נטען, הוא מדבר על כך יותר ויותר עם חבריו לחדר ההלבשה בריאל מדריד ואמר בצורה מפורשת כי יעזוב עם סיום חוזהו, אולם אין התייחסות ליום שאחרי הבלאנקוס.

בריאל מדריד רבים מתקשים להבין מדוע בכוונתו לפעול כך ולפרקים גם היו מי שתהו אם הוא רציני או שמא מנסה להתבדח, אלא שגם במועדון כבר מבינים שקרוס מתכוון לעזוב וכנראה גם שוקל לתלות את הנעליים כבר עתה מתוך אמונה שעליו "לפרוש כגיבור", כשהוא עדיין בשיאו וכך גם ייזכר בעתיד.

אנצ'לוטי נשאל על קרוס גם אחרי ה-1:3 בקלאסיקו ואמר אתמול: "הוא יודע מה אני וכולנו בקבוצה חושבים, אבל אנחנו לא לוחצים ואנחנו נקבל בהבנה כל החלטה שלו".

כידוע, קרוס הגיע לריאל מדריד בקיץ 2014 מבאיירן מינכן ועם שתי הקבוצות זכה בכל תואר אפשרי, כולל חמישה גביעי ליגת האלופות ושש אליפויות. עם נבחרת גרמניה הוא זכה במונדיאל ב-2014 ובקטאר הוא לא ישחק מכיווון שפרש מהנבחרת עם סיום היורו האחרון ביולי 2021.