בריאל ויאדוליד מעודדים: "שון וייסמן עוד יחזור לכבוש"

החלוץ הישראלי שוב מתקשה בלה ליגה, אבל סרחיו לאון והמאמן פאצ'טה משוכנעים שהתרומה שלו בדרך: "עוד יבקיע שערים חשובים"

(גודל טקסט)

בריאל ויאדוליד מעודדים את שון וייסמן, שלא כבש 6 משחקים רצופים – מאז שער הניצחון (0:1) על אלמריה במחזור הרביעי בלה ליגה. אתמול הסגולים-לבנים הרשימו עם 1:4 על סלטה ויגו, אבל החלוץ הישראלי לא היה ברשימת הכובשים למרות ששיחק 72 דקות.

גיבור הניצחון היה סרחיו לאון, שנכנס בדקה ה-60 והבקיע צמד בדקות 74 ו-79. החלוץ בן ה-33 כבש 4 מ-10 השערים של ויאדוליד בליגה עד כה והוא אמר: "וייסמן וגווארדיולה עוד יכבשו שערים, זה יגיע".

וייסמן התקשה מאוד בלה ליגה בעונת הירידה (2020/21) אבל לשמחתו הוא אחד הסמלים הגדולים לעלייה המשכנעת של ויאדוליד בחזרה ללה ליגה ואחד מהשחקנים האהובים ביציעים – דבר שאי אפשר להגיד על חברו לחוד, סרג'י גווארדיולה.

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן
החיים בליגה הראשונה הרבה יותר קשים מאשר בליגת המשנה. וייסמן | GettyImages, Angel Martinez

אתמול גווארדיולה ספג שריקות וקריאות בוז עד שהוחלף על ידי לאון בדקה ה-60 והסיפור שלו עם האוהדים נע בכיוון שלילי. גווארדיולה נרכש בינואר 2019 מקורדובה תמורת 3 מיליון יורו, לא הבריק, כבש שער בודד בעונת הירידה ובעונה שעברה לא נשאר למאמצי העלייה והושאל לראיו וייקאנו.

בקיץ האחרון גווארדיולה חזר, אבל בינתיים לא מצא את הרשת. המאמן פאצ'טה נחלץ להגנתו: "זה לא מוסיף ולא מוצדק. הוא ושון עוד יכבשו שערים חשובים עבור הקבוצה".

ביום שבת וייסמן ו-ויאדוליד יארחו את ריאל סוסיאדד שניצחה 8 משחקים רצופים בכל המסגרות ומדורגת במקום השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי