טוני קרוס: "אפרוש בריאל מדריד, אבל עוד לא החלטתי מתי"

play
משימה נוחה. קרוס | GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11 04:23

הקשר הגרמני אישר שינצל את פגרת המונדיאל כדי להחליט האם לתלות את הנעליים כבר בסוף העונה: "לא אשחק באף קבוצה אחרת"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תנסה להבטיח מחר (רביעי, 19:45) את המקום הראשון בבית ו' של ליגת האלופות, כשתארח את סלטיק. בינתיים, אחד הסיפורים שממשיכים להעסיק את אלופת אירופה בשבועות האחרונים הוא עתידו של טוני קרוס – לפי דיווחים בספרד, הקשר הגרמני בן ה-32 עשוי לתלות את הנעליים בסיום העונה הקרובה, והיום נדרש קרוס עצמו לשמועות הללו.

"אני מרגיש טוב מאוד, בכושר טוב מאוד, ורגוע לגבי עתידי", אמר הקשר, שיסיים את חוזהו עם תום העונה. "אני לא יודע מה יקרה. אפרוש בריאל מדריד, אבל אני לא יודע מתי. כרגע אין חדש, אין לי כוונה לשחק באף קבוצה אחרת. יש לי מערכת יחסים מיוחדת מאוד עם המועדון, וזה לא ישתנה. נדבר בשקט, אף אחד מהצדדים לא יהיה בלחץ. אולי בפגרת המונדיאל נחשוב על זה ונחליט".

על יכולתו בפתיחת העונה אמר: "אני לא בשיאי, קצת קשה להגיד מתי היה השיא. אני עושה מה שצריך כדי לעזור לקבוצה. קאסמירו עזב, ונאלצנו להתאים את עצמנו ולעשות דברים אחרת. אני מנסה לעזור לקבוצה כמה שיותר להגיע לרחבה של היריבה, זו תמיד היתה המטרה שלי, אבל אני חושב ששיפרתי את הצד ההגנתי".

טוני קרוס שחקן ריאל מדריד
"רגוע לגבי עתידי". קרוס | רויטרס

מי שלא הצליח להותיר חותם בריאל מדריד הוא לוקה יוביץ', שנרכש על ידי הבלאנקוס תמורת 63 מיליון יורו ובקיץ עבר ללא עלות לפיורנטינה. "החוויה במדריד היתה נהדרת", התעקש היום. "זו היתה חוויה גדולה עבורי, להיות חלק מהמועדון הגדול בעולם, אבל אני חושב שעברתי למדריד מוקדם מדי. קארים בנזמה התפוצץ וזכה בצדק בתואר כדור הזהב, והיה לי חוסר מזל – קורונה, פציעות שעצרו אותי. למרות הכל, זו היתה חוויה נהדרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי