בשירות ברצלונה: הפסד בכורה לריאל מדריד מול ראיו וייקאנו

play
שחקני ראיו וייקאנו חוגגים | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 6.11 06:24

משחק רע של הבלאנקוס הסתיים באיבוד נקודות חשוב ב-3:2 לאחות הקטנה מהעיר וירידה למקום השני. קומנסיה (5), אלברו (44) וטרחו (67) מהנקודה הלבנה כבשו לזכות המארחת, מודריץ' (37) בפנדל ומיליטאו (41) הפכו זמנית. הקטלאנים בפסגת הליגה הספרדית

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המחזור ה-13 ננעל הערב (שני) עם המפגש בין הקבוצות מבירת ספרד – ראיו וייקאנו וריאל מדריד, כשהמארחת גברה 2:3 על האלופה והנחילה לה הפסד בכורה העונה בליגה. בעקבות התוצאה הבלאנקוס ירדו למקום השני ונתנו לברצלונה את הפסגה בטבלה, רגע לפני המחזור האחרון שלפני פגרת המונדיאל.

אלופת ספרד ואירופה לא הייתה מספיק טובה לאורך רוב שלבי המשחק, וכבר אחרי חמש דקות המארחת עלתה ליתרון מדהים אחרי שסנטי קומסניה קיבל כדור רוחב מדויק מפראן גרסיה ובעט בנגיעה לרשת של קורטואה. ראיו המשיכה ללחוץ על השער של השוער הבלגי שהציל פעם אחר פעם את ריאל מפיגור כפול. בדקה ה-37 התחילו שבע דקות עם קצב אדיר של שערים. זה התחיל מפנדל מדויק של לוקה מודריץ' אחרי שב-VAR קרא לשופט בעקבות הכשלה על מרקו אסנסיו. הקשר הספרדי בישל את המהפך של הבלאנקוס בדקה ה-41 כשהרים כדור קרן לראשו של מיליטאו שנגח פנימה. כעבור שלוש דקות, אלבארו גרסיה ניצל בלאגן ברחבה של קורטואה ובעט בעוצמה את שער השוויון של ראיו וייקאנו, רגע לפני הירידה למחצית.

המחצית השנייה המשיכה את המגמה של הראשונה עם הזדמנויות טובות של המארחים לשער של האלופה, ובדקה ה-62 אנדוני איראולה, מאמן ראיו, הורחק בעקבות צעקות לעבר השופט. חמש דקות לאחר מכן, דני קרבחאל נגע בידו ברחבה של ריאל והשופט פסק על פנדל לראיו. אוסקר טרחו החמיץ, אך יציאה מוקדמת של קורטואה מקו השער וכניסה של קרבחאל לרחבה בעת הבעיטה קבעו פנדל חוזר. הפעם, טרחו דייק והחזיר את היתרון למארחת. הבלאנקוס לחצו עד הסיום על השער של דימיטרייבסקי, אבל לא מצאו את שער השוויון ורשמו הפסד בכורה העונה בליגה.

שחקניו של קרלו אנצ'לוטי איימו פחות על השער, איבדו הרבה כדורים וראיו וייקאנו נראו משמעותית טוב יותר וניצחו בצדק בדרך למקום השמיני ומשחק חמישי ברצף ללא הפסד. ריאל מדריד עם איבוד נקודות שני ברציפות לראשונה העונה.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
איבדו את הפסגה. קרלו אנצ'לוטי | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 5: גול! המארחת היממה את האלופה – כדור רוחב של פראן גרסיה הגיע לסנטי קומסניה שבעט פנימה לפינה של קורטואה. 0:1 לראיו וייאקנו!

דקה 14: לחץ אדיר בפתיחה של ראיו המשיך עם איבוד כדור של אדר מיליטאו לאלברו גרסיה, אבל קורטואה הדף את הבעיטה של הספרדי לקרן.

דקה 37: גול! מרקו אסנסיו הוכשל ברחבת ראיו, השופט נקרא על ידי שופט ה-VAR לראות את האירוע ופסק על פנדל לריאל מדריד! לוקה מודריץ' ניגש לבעוט ולא התבלבל בדרך להשוות את התוצאה. 1:1 במשחק נהדר.

דקה 41: גול! כדור קרן של אסנסיו מצא את הראש של מיליטאו שנגח בעוצמה פנימה והפך את התוצאה! 1:2 לריאל מדריד.

דקה 44: גול! איזה משחק משוגע קיבלנו – אלברו גרסיה ניצל בלאגן ברחבת ריאל מדריד, ומהצד השמאלי של הרחבה שיגר בעיטה אדירה לשער של קורטואה. 2:2, רגע לפני המחצית.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'
הפכו את התוצאה תוך ארבע דקות. לוקה מודריץ' | רויטרס

דקה 67: גול! דני קרבחאל נגע בידו ברחבת ריאל מדריד והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. אוסקר טרחו ניגש לבעוט, אך קורטואה הדף! שופטי ה-VAR קראו לפנדל חוזר בעקבות יציאה מוקדמת של השוער הבלגי מקו השער, והפעם טרחו לא התבלבל והפך את התוצאה. 2:3 לראיו וייקאנו!

שחקן ראיו וייקאנו אלברו גרסיה
החזירו את היתרון במחצית השנייה. שחקני ראיו חוגגים | רויטרס

במחזור האחרון לפני פגרת המונדיאל ריאל מדריד תארח (חמישי, 22:30) את קאדיס.