בספרד מבקרים: "לא מתקבל חוסר המחויבות של שחקני ריאל מדריד"

play
שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' לצד פדריקו ואלוורדה | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11 06:36

הרוחות לא נרגעו אחרי הפסד הבכורה של הבלאנקוס 3:2 לראיו וייקאנו, אנצ'לוטי סיכם: "היה חסר לנו כוח רענן שיעלה מהספסל, עומס המשחקים התיש את כולנו, אבל הליגה עוד ארוכה". ואסקס: "הפנדל שלהם השפיע עלינו פסיכולוגית לפני הירידה למחצית"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ספגה אתמול (שני) את הפסדה הראשון העונה ב-3:2 לראיו וייקאנו. הבלאנקוס ירדו למקום השני לטובת ברצלונה, כשנותר מחזור אחד לפני היציאה לפגרת המונדיאל. זה היה המשחק השני ברציפות בו האלופה איבדה נקודות בליגה, דבר שקרה לראשונה העונה. מאז הקלאסיקו מול ברצלונה, ריאל מדריד סיימה ב-1:1 עם ג'ירונה וכאמור, הפסידה לראיו וייקאנו, בעוד הקטלאנים ניצחו את כל ארבעת המשחקים ושמרו על שער נקי בדרך לפסגת הליגה הספרדית.

בהפסד לקבוצה הקטנה מהעיר, האלופה רשמה את הנתון הנמוך ביותר שלה העונה מבחינת ק"מ ששחקנים כיסו במהלך המשחק. ההפסד האחרון של שחקניו של קרלו אנצ'לוטי היה במאי של העונה שעברה, גם אז הפסידו ליריבה עירונית, רק שזו הייתה אתלטיקו.

לוקאס ואסקס אמר בסיום: "זה היה משחק קשה, התקשנו מול ראיו והגיע להם לנצח. הם הצליחו לעלות ליתרון מאוד מוקדם, ועל אף שהצלחנו להפוך את התוצאה זה החזיק רק חמש דקות. זה השפיע עלינו פסיכולוגית לפני השריקה למחצית. אחרי הפנדל הם חזרו להוביל וזה עלה לנו במשחק".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
"היה חסר כוח מהספסל". אנצ'לוטי | רויטרס

בתקשורת הספרדית קראו לאנצ'לוטי לפתוח במשחק הבא רק עם מרקו אסנסיו שהיה הבולט בשורות האלופה, ועוד עשרה שחקנים אחרים: "זה בלתי מתקבל חוסר המחויבות של חלק מהשחקנים. אתם משחקים במועדון הגדול ביותר בעולם והראש שלכם לא במשחק? אל תעלו על הדשא!"

מאמן הבלאנקוס הודה שהקבוצה שלו הייתה לא מספיק טובה מול ראיו וייקאנו: "אני עצוב שהפסדנו את המשחק הזה. התמודדנו עם הרבה קשיים, בכל אספקט אפשרי. היה חסר לנו בסוג מהמשחקים האלה כוח רענן שיעלה מהספסל וישנה את מה שהתרחש על הדשא. לא היינו מספיק איכותיים בשביל לנצח את המשחק הזה. ויניסיוס איבד הרבה פעמים את הכדור במאבקים, גם רודריגו היה כך. ויני פשוט לא היה ברמה שלו הערב, אבל זה היה משחק לא פשוט עבורם. אנחנו מאוכזבים לאבד את היתרון שלנו על ברצלונה בטבלה, אבל הליגה עוד ארוכה מאוד".

האיטלקי הוסיף ואמר שעומס המשחקים השפיע על כשירות הסגל עד כה העונה: "שיחקנו המון משחקים, שחקנים עייפים. בסוג משחק כמו זה אתה צריך את כולם במיטבם, כי הקבוצה היריבה לוחצת, אבל לפעמים זה לא עובד. היינו זקוקים לרגליים חדשות ורעננות ולא היה לנו את זה. אני לא חושב שהמונדיאל השפיע על המשחק, השחקנים היו מרוכזים ובהחלט ניסו".

אנצ'לוטי הביע התרגשות לקראת המפגש מול ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות: "שוב פעם ליברפול? הם יאמרו ריאל מדריד שוב. זה יהיה צמד משחקים יוצא מן הכלל. אנפילד, סנטיאגו ברנבאו, זה יהיה משהו מיוחד".

טיבו קורטואה שהדף את הפנדל של טרחו, אך נאלץ לראות אותו כובש בפעם השנייה הסביר את המהלך: "היה פנדל חוזר בגלל שקרבחאל נכנס לרחבה מוקדם מדי, לא בגללי, אבל זה היה הוגן. ספגנו השנה יותר מדי שערים שטותיים, בגלל שלא היינו מרוכזים במאת האחוזים במשחק".

במחזור האחרון לפני פגרת המונדיאל ריאל מדריד תארח (חמישי, 22:30) את קאדיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי