דיווח: "אתלטיקו מדריד עשויה לפטר את סימאונה בשבועות הקרובים"

play
"נתרכז בליגה ובגביע". דייגו סימאונה | GettyImages
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11 06:22

צ'ולו השווה את הרצף השלילי הכי ארוך שלו במועדון: "עתידו נבחן, לואיס אנריקה ופוצ'טינו מועמדים להחליפו", נטען באיטליה

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד השוותה אמש (רביעי) את רצף המשחקים הכי ארוך שלה ללא ניצחון ב-11 השנים שבהן דייגו סימאונה מאמן את הקבוצה – חמישה בסך הכל בכל המסגרות, ובאופן כלל לא שגרתי, החלו להישמע קולות ראשונים על האפשרות ש"צ'ולו" יפוטר בקרוב.

העיתונאי האיטלקי ניקולו שירה צייץ הבוקר, בעקבות הפסד החוץ 1:0 של הקולצ'ונרוס למאיורקה: "הנהלת אתלטיקו מדריד בוחנת את עתידו של דייגו סימאונה. 'צ'ולו' עשוי להיות מפוטר בשבועות הקרובים, לואיס אנריקה ומאוריסיו פוצ'טינו נמצאים ברשימה הקצרה של המועמדים להחליפו".

סימאונה, למי ששכח, הוא בכיר המשתכרים מבין מאמני הכדורגל האירופי בפער, עם שכר של 3.33 מיליון יורו בעונה – כמעט מיליון יורו וחצי יותר מסגנו בדירוג, פפ גווארדיולה. בשבוע שעבר, אתלטיקו סיימה שלב בתים אירופי במקום האחרון בפעם הראשונה בתקופה של הארגנטינאי בן ה-52 כמאמנה, והודחה מליגת האלופות. בליגה היא מדורגת שישית עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, וארבעה הפסדים ב-14 משחקים העונה.

אנטואן גריזמן, חלוץ אתלטיקו מדריד
משבר חריף באתלטיקו מדריד. גריזמן | אימג'בנק GettyImages, Cristian Trujillo

"הפגרה תעניק לנו קצת יותר זמן לעבוד. הלוואי שאחרי המונדיאל, השחקנים יחזרו עם כוונות להפוך את המצב, שהוא מן הסתם קשה", אמר סימאונה לאחר ההפסד אמש. "ננסה לעבור היטב את הגביע, לעבוד חזק עם אלה שנשארים ולחכות לאלה שנוסעים למונדיאל עם התקווה והאחריות הכי גדולות".

הקפטן קוקה גיבה את המאמן: "אנחנו ממש לא מפקפקים בו. אם היו לנו ספקות בו, לא היינו יוצאים לשחק. אין לי שום ספקות בקבוצה, אני עם כולם עד המוות. הרגעים הקשים הם בדיוק הזמנים להיות יותר ביחד, וזה מה שנעשה. האוהדים רוצים לראות את אתלטי שרואים תמיד. אנחנו מבקשים מהם להמשיך להאמין בנו, כי בטוח שנשפר את המצב".