ניימאר קיבל את הציון 5, יחמיץ את המשחק מול ליל

ניימאר
ניימאר | AFP

הברזילאי שהיה חלש בהפסד 2:1 לשטרסבורג צבר צהובים. גם די מריה ספג ביקורת, למרות הכל אמרי לא מודאג: "בעטנו 29 פעמים לשער ולא כבשנו, דברים כאלה יכולים לקרות"

קבוצות: שטרסבורג
(גודל טקסט)
על שלל כוכביה ועם התקפה ששווה 400 מיליון יורו, פאריס סן ז'רמן לא הצליחה להתגבר על שטרסבורג גם אחרי שהשופט הוסיף לה עשר דקות תוספת זמן והיא נוצחה מול קבוצת התחתית בחוץ 2:1. מסתבר שיש עוד סיפורי סינדרלות בכדורגל העולמי והכסף לא תמיד מדבר. הפער בין פ.ס.ז' למונאקו עומד על 9 נקודות, כך שניימאר וחבריו היו יכולים להרשות לעצמם את ההפסד הזה. הברזילאי המושעה לא יוכל לשחק במשחק הבית הקרוב מול ליל, קבוצת תחתית נוספת.


העולה החדשה רשמה ניצחון דומה על נאנט בעונת 94/95 כשזו זכתה באליפות. שטרסבורג היתה הקבוצה היחידה שניצחה אותה בליגה. זה היה הפסד ראשון לפ.ס.ז' מאז ההפסד באפריל לניס ואחרי 22 משחקי ליגה. ב-2014 שטרסבורג ירדה לליגה הרביעית וניצלה מפשיטת רגל ברגע האחרון. בחשבון הטוויטר הרשמי פרסמו תמונה מחדר ההלבשה אחרי המשחק תחת הכיתוב: "הם לא ידעו שזה בלתי אפשרי לעשות את זה ולכן הם עשו זאת זה".




"Ils ne savaient pas que c'était impossible, alors ils l'ont fait." #RCSAPSG (2-1) pic.twitter.com/bHDhoBcYum

— RC Strasbourg Alsace (@RCSA) December 2, 2017


המאמן אונאי אמרי טען שהוא לא מתרגש מההפסד: "אני לא מודאג. בעטנו 29 פעמים לשער ולא כבשנו, דברים כאלה יכולים לקרות. אי אפשר לנצח את כל המשחקים. שטרסבורג כבשה משתי הזדמנויות ואנחנו שערים מהמון מצבים. כדורגל הוא כזה. קבוצה בינונית עם המון מוטיבציה לנצח אותנו ותמיכה ענקית מהיציעים יכולה לנצח אותנו. אני לא מודאג בגלל ההפסד ולא חושב שתהיה לזה השפעה על המשחק באליאנץ ארינה מול באיירן מינכן על המקום הראשון בבית".


ניימאר קיבל רק את הציון 5 במשחק ואנחל די מריה שממשיך לגלות יכולת ירודה עם ציון 3 ב"ל'אקיפ". "די מריה היה עלוב ב-75 הדקות בהן שיחק", נכתב ב-ESPN. "הוא נראה כמו שחקן שעומד לעזוב את הקבוצה בהקדם". חאבייר פאסטורה ששיחק וקיבל ציון 5 אמר: "מקווה להשתפר בכושר ומצבי הגופני ולעזור לקבוצה".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי