צפו: ליון עפה מגביע הליגה, מנופלייה נוצחה 2:0 אצל נאנט בליגה

וואריס
וואריס | מסך

אחרי שהודחה באמצע השבוע מהגביע הצרפתי על ידי יריבה מהליגה השלישית, הרביעית בטבלה הפסידה בחוץ בליגה ורשמה משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. נביל פקיר החמיץ פנדל בהפסד 2:1 לשטרסבורג במפעל השלישי בחשיבותו

(גודל טקסט)
מונפלייה, שהודחה מהגביע הצרפתי על ידי קבוצה צנועה בשם אנטנטה מהליגה השלישית, רשמה הערב (שלישי) אכזבה נוספת כשנוצחה 2:0 אצל נאנט במסגרת הליגה והאריכה את רצף המשחקים ללא ניצחון לארבעה.


כעבור 19 דקות מונפלייה נותהר בעשרה שחקנים לאחר הרחתקו של גאטן לאבורדה שביצע עבירה פראית. למרות זאת, הקבוצות ירדו להפסקה ב-0:0 כשנאנט לא הצליחה להביא את היתרון המספרי לידי ביטוי. בדקה ה-62 הסכר נפרץ עם שער של עבדול וואריס ותשע דקות לסיום היה זה ניקולה פאלואה שדחק מקרוב לרשת וקבע את תוצאת המשחק.


אנז'ה, שהודחה גם היא מהמפעל השני בחשיבותו נגד קבוצה מהליגה השישית, לא הצליחה להתאושש וסיימה ב-0:0 בייתי נגד אמיין.


במקביל לשני משחקי הליגה, ליון אירחה את שטרסבורג במסגרת רבע גמר גביע הליגה והודחה עם הפסד 2:1. לודוביק אז'ורק העלה את האורחת ליתרון בפנדל(26) וההמארחת קיבלה גם היא בעיטת עונשין מ-11, אך נביל פקיר בחמיץ (45). ארבע דקות לאחר מכן ברטרנד טראורה איזן, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת ללמינה קונה שהעניק את הכרטיס לשלב הבא בדקה ה-52.


Compte-rendu | Rapidement réduit à 10, le #MHSC cède à Nantes en seconde période (2-0) #FCNMHSC@Ligue1Conforamahttps://t.co/ozG7wKwifVpic.twitter.com/yA85O5t5Qt

— MHSC (@MontpellierHSC) January 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי