מארסיי ומונאקו נפרדו בתיקו 1:1 בבכורה של פברגאס

ססק פברגאס
ססק פברגאס | AFP

הספרדי שהגיע מצ'לסי פתח בהרכב של תיירי הנרי בוולודרום וסייע לצבירת נקודה יקרה בתחתית. שער של פלוריאן תאובין לזכות המארחת נפסל באמצעות הVAR בעקבות עבירה גבולית על השוער בנאליו

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, לאחר שהתחיל כבר בסוף השבוע עם הניצחון של פאריס סן ז'רמן על אמיין 0:3, וה-1:3 של ליל אצל קון. במוקד המשחקים בסטאד ולודרום בו נפרדו מארסיי ומונאקו בשוויון 1:1 כשססק פברגאס ערך בכורה בקבוצה של תיירי הנרי. ראן ניצחה 0:1 את נאנט והיא כבר במקום השביעי בטבלה. דיז'ון ומונפלייה נפרדו בתיקו 1:1, שטרסבורג ניצחה 1:2 בטולוז וטיפסה למקום השישי.


מארסיי – מונאקו 1:1

אחרי שלפני שבוע הפסידה במפתיע בגביע הצרפתי, וכשהיא סופרת כבר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, מארסיי נפרדה הערב בדרבי של הדרום ממונאקו בתיקו 1:1 בסטאד ולודרום, והיא ממשיכה להתרחק מהמקום שמוביל לליגת האלופות כשהיא מדורגת רק במקום התשיעי בליגה הצרפתית. זה התחיל דווקא טוב עבור המארחת כשבדקה ה-13 מקסים לופז כבש בבעיטה מחוץ לרחבה והעלה אותה ל-0:1. היתרון החזיק מעמד כ-25 דקות, אז יורי טילמאנס כבש את השוויון שהחזיק מעמד עד לסיום.


שער של פלוריאן תאובין לזכות מארסיי נפסל בדקה ה-70 על ידי ה-VAR בגלל ספק עבירה על השוער, החלטה שנתנה לתיירי הנרי נקודה יקרה במאבק בתחתית הליגה. ססק פברגאס השלים 90 דקות בבכורה אצל הקבוצה מהנסיכות, יומיים בלבד לאחר שהוצג, וכעת במונאקו מחכים לחיזוק נוסף בהתקפה בדמותו של מישי בטשוואי שאמור לעזוב את ולנסיה ולעבור בהשאלה מצ'לסי לחצי העונה הקרובה.


תוצאות נוספות
נאנט – ראן 1:0
דיז'ון – מונפלייה 1:1
טולוז שטרסבורג 2:1 






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי