דיווח בצרפת: פאולו סוזה המועמד המוביל לאימון בורדו

פאולו סוזה. בדרך ליעד חדש?
פאולו סוזה | Gettyimages

אקס מכבי תל אביב צפוי להתמנות במקום ריקרדו גומס שפוטר, כך דווח בעיתון ל'אקיפ הנחשב לאמין במיוחד. נטען גם כי סלבישה יוקאנוביץ', שפוטר מפולהאם מוקדם יותר העונה, סירב להצעה

קבוצות: בורדו
(גודל טקסט)

מאז פוטר פאולו סוזה באוקטובר האחרון מהקבוצה הסינית טיאנג'ין קואנג'יאן, החלטה שהתקבלה רגע לאחר הפסד 3:0 לליפאן של ג'ורדי קרויף, נקשר שמו עם מועדונים בכירים רבים, בראשם רומא בתקופה שבה כיסאו של אוזביו די פרנצ'סקו התנדנד. היום (רביעי) מדווח בעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" שייתכן מאוד שהפורטוגלי, אקס מכבי תל אביב, ימונה בקרוב מאוד למאמנה הראשי של בורדו, כשכרגע הוא המועמד המוביל לתפקיד.

בורדו נפרדה אתמול מריקרדו גומס בעקבות ההפסד לנאנט שהותיר את הקבוצה במקום ה-13 בלבד בליגה הצרפתית והיא מחפשת אחר מאמן סמכותי, דמות שנחשבת למוערכת ושתשיב את המועדון לימים יפים יותר. סוזה בן ה-48, כידוע שחקן עבר שזכה כמעט בכל תואר אפשרי בימיו באינטר, יובנטוס ובדורטמונד, רשם הצלחות כמאמן וידאוטון ההונגרית, בבאזל וכמובן במכבי תל אביב ממנה עבר לשווייץ, אבל לעומת זאת כשל כשאימן באנגליה את קווננס פארק ריינג'רס, סוונזי ולסטר בשנותיו הראשונות על הקווים ובשנתיים שאימן את רומא האיטלקית ידעה הקבוצה עליות וירידות.

מי שנחשב למועמד נוסף ודווח שכבר סירב להצעה הוא לא אחר מאקס נוסף של מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ' הסרבי שמוקדם יותר העונה פוטר מופולהאם האנגלית, איתה עלה לפרמיירליג בקיץ שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי