בגלל היחס לו זוכה דני אלבס: נתק בין ניימאר לאל חלאיפי

ניימאר
ניימאר | AFP

החלוץ, בתמיכת המאמן טוכל, לחץ על הבעלים להציע לברזילאי חוזה חדש, אלא שההצעה נותרה בעינה: שכרו של המגן יהיה בהתאם למספר המשחקים בהם ישחק. יעבור לסיטי?

(גודל טקסט)

רק לפני יומיים קיבלה פריז סן ז'רמן חדשות טובות כשאופ"א הודיעה שהמועדון לא עבר על חוקי הפייר פליי הפיננסי, וכך לא תיאלץ למכור חלק מכוכביה במהלך הקיץ, אלא שלא שקט בבירת צרפת. והפעם: ניימאר נמצא בנתק עם הנשיא נאסר אל חלאיפי, בגלל היחס לו זוכה חברו הברזילאי דני אלבס.

כזכור, המגן הברזילאי שמסיים את חוזהו בפריז בסיום העונה הגיב בביטול לפרסומים על כך שהאריך את חוזהו בקבוצה. בצרפת פורסם שניימאר, בתמיכת המאמן תומאס טוכל, לחץ על ההנהלה להציע לאלבס חוזה חדש, כאשר ההצעה הנוכחית לא מתאימה למגן, מה שמביא לנסיגה ביחסים בין השחקן לנשיא, שהיו הדוקים מאוד עד עתה. ניימאר אמר לנשיא הקבוצה שאלבס שחקן חשוב ושהוא מרגיש נוח יותר כשהוא בפריז. גם המאמן טוכל ניסה לעזור והצהיר שהוא שחקן עם התלהבות וניסיון ובעל חשיבות רבה לקבוצה.

אלבס קיבל הבטחה להצעה טובה יותר לחוזה חדש והוא מסרב לחתום על החוזה שהוצע לו, לפיו שכרו ייקבע בהתאם למספר המשחקים בהם יישחק. יש לציין כי המגן הברזילאי יהיה בן 36 בחודש מאי הקרוב, והוא חזר מפציעה ארוכה מאוד רק בחודש נובמבר. אמש דווח ב-ESPN כי אלבס נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי של המאמן פפ גוארדיולה, האיש שהביא אותו לברצלונה בקיץ 2008.


דני אלבס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי