קרובה לליגת האלופות: ליל הביסה 0:5 את נים

בובקארי סומארה
בובקארי סומארה | AFP

החבורה של כריסטוף גלטייר המשיכה להרשים והגדילה את הפער מליון ל-6 נקודות. ניס קירבה את גנגאן לירידה עם 0:3 מוחץ.סנט אטיין התבססה במקום הרביעי אחרי 0:2 על טולוז, מארסיי התרחקה מאירופה אחרי הפסד ביתי

קבוצות: ליון ליל נים
(גודל טקסט)
בצל חגיגות הזכייה בגביע של ראן על פריז סן ז'רמן והסערה סביב ניימאר, המחזור ה-34 בליגה הצרפתית נפתח היום עם שבעה משחקים. במוקד: ליל התפוצצה על נים, סנט אטיין גברה על טולוז, ניס הביסה את גנגאן ומארסיי התרחקה מאירופה אחרי הפסד ביתי מפתיע לנאנט.


ליל – נים 0:5
החבורה של כריסטוף גלטייר חזרה הביתה לראשונה מאז הניצחון 1:5 על פריז סן ז'רמן, ורצתה להמשיך במומנטום המצוין שלה נגד המדורגת 9 בטבלה. וזה בדיוק מה שהיא עשתה. לאחר מחצית ראשונה חלשה, לואיק רמי פתח את הסחר בדקה ה-51 כשהכניע את השוער מקרוב לאחר בישול נהדר של סומארה.




13 דקות לאחר מכן ג'ונתן במבה הכפיל את היתרון עם נגיחה נהדרת, ובדקה ה-70 סיליק כבש את השער השלישי תוך 20 דקות עם צ'יפ נפלא. ילד הפלא מחוף השנהב , ניקלאס פפה ניצל בישול נפלא של ליאו בדקה ה-80, וז'וזה פונטה השלים את התבוסה בדקה ה-95 של המשחק. 0:5 לליל בסיום. בעקבות הניצחון, ליל הגדילה את הפער מליון ל-6 נקודות וקרובים להבטיח את המקום השני בטבלה, שמוביל לליגת האלופות.


מארסיי – נאנט 2:1

ארבעה מחזורים לסיום העונה, מארסיי איבדה גובה במאבק על הכרטיס לליגה האירופית והפער בינה לבין סנט אטיין הרביעית צמח לחמש נקודות. נאנט, לעומת זאת, המשיכה את הרצף המרשים שלה וטיפסה למקום ה-12 עם ניצחון רביעי ברציפות, כאשר בין היתר היא גברה גם על ליון ופריז סן ז'רמן. מריו באלוטלי רק השווה זמנית עבור מארסיי (25), סמואל מוטוסאמי (22) ואנדריי גירוטו (50) סידרו לנאנט שלוש נקודות.


סנט אטיין – טולוז 0:2

צמד מהיר של רוברט בריץ' (2 ו-10) סידר לסנט אטיין ניצחון ליגה שלישי ברציפות וחמישי בששת המחזורים האחרונים. המנצחת התבססה במקום הרביעי והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מליון השלישית. טולוז, שסבלה מהחמצת פנדל של מקס גריידל בדקה ה-78, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והיא במקום ה-15 כאשר במאזנה שבע נקודות יותר מקאן שניצבת במקום שמוביל למבחני הישרדות. 


 


ניצחון חמישי בשישה מחזורים. שחקני סנט אטיין (Gettyimages)


ניס – גנגאן 0:3
תשננו את השם: יוסיף אטל. המגן האלג'יראי בן ה-22 של ניס, שכבש העונה עד כה 3 שערים, סיפק תצוגה אדירה נגד הקבוצה החלשה בליגה, כבש שלושער אדיר וקירב את היריבה לליגה השנייה. בעקבות התצוגה של אטל, גנגאן רושמת משחק 6 ברציפות ללא ניצחון, והיא רחוקה 8 נקודות ממונאקו וממקום בטוח מעל הקו האדום.


תוצאות נוספות:
קאן – דיז'ון 0:1
אנז'ר – ריימס 1:1
אמיאן – שטרסבורג 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי