אמבפה: "אקח יותר אחריות, אולי כאן ואולי במקום אחר"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

החלוץ נבחר לשחקן העונה בליגה הצרפתית וסיפק ציטוטים מעניינים בנוגע לעתידו בנסיכות: "אני נמצא בנקודת מפנה בקריירה שלי. אני תמיד חושב לפני שאני מדבר". ריאל מדריד שוב על הפרק?

(גודל טקסט)
הליגה הצרפתית עדיין לא הסתיימה כשנותר מחזור הסיום, אך ערב הגאלה של סיכום העונה נערך כבר אתמול בערב. כצפוי, האלופה פריז סן ז'רמן הייתה במרכז העניינים והרכיבה את רוב נבחרת העונה עם לא פחות משישה נציגים: מרקיניוס, טיאגו סילבה, אנחל די מאריה, מרקו וראטי, ניימאר וקיליאן אמבפה. לליון היו שלושה נציגים ולליל שניים נוספים. 


החלוץ שכבש 32 שערים ב-28 הופעות ליגה נבחר גם לשחקן המצטיין, כצפוי, וזה לא נעצר שם. במעמד קבלת הפרס סיפק כמה ציטוטים מעניינים, אולי עם קריצה לגבי היעד הבא. אמבפה אמר: "זו העונה הרביעית שלי בצרפת, חוויתי הרבה דברים מרגשים. קודם כל עם מונאקו, שם הצלחתי לזכות בתואר, ואז הגעתי לפרויקט אחר לגמריי בפריז והפכתי לשחקן חשוב גם ברמת הנבחרת. זו הייתה שנה נהדרת, לא ציפיתי לזה. אני מקווה שזה ימשיך ככה, אני חיי בשביל זה".


ואז זה הגיע: "אני חושב שאני מגיע שוב לנקודת מפנה בקריירה שלי. אולי הגיע הזמן לקחת יותר אחריות ולנסות להגיע לפסגות. אולי כאן ואולי במקום אחר".  הצרפתי סיכם: "דיברתי מספיק, לא אוסיף", ולאחר מכן כשנשאל על התבטאויותיו אמר: "אני תמיד חושב לפני שאני מדבר. אמרתי את זה בדיוק בזמן הנכון". המאמן תומאס טוכל שישב בקהל היה נראה מאוד מופתע מן הדברים. על הפרס אמר אמבפה: "אני רוצה להודות למשפחה שלי, למועדון ולכל אנשיו ולאוהדים".




ברחבי העולם כבר החלו הספקולציות לגבי עתידו של החלוץ, שאמר בעבר לא אחת עד כמה הוא מעריץ את מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן. לפני כחודש אמר אמבפה שימשיך לצפות בריאל מדריד רק כמעריץ. האמנם?



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי