ליון הודיעה: לא סיכמנו עם ריאל מדריד על מכירת מנדי

פרלאן מנדי
פרלאן מנדי | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

אחרי שבספרד דווח כי המגן עבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה בשורות הבלאנקוס, קבוצתו פרסמה הודעה ובה הבהירה כי לא הושג סיכום על העברתו

(גודל טקסט)

אחרי שלכל אורך היום (שלישי) בתקשורת הספרדית דיווחו על כך שרופא מטעם ריאל מדריד הגיע לפריז במטרה לערוך בדיקות רפואיות למגן פרלאן מנדי, קבוצתו ליון הודיעה הערב באופן רשמי על כך שמגנה השמאלי, לפחות בשלב זה, לא עובר לשום מקום – מפני שלא הושגה שום הסכמה מול ריאל מדריד על עסקה אפשרית.

מזה מספר ימים שבספרד גורסים שהבלאנקוס כבר סיכמו את העברתו של המגן עבור סכום המוערך בכ-55 מיליון יורו, אלא שהמגן השמאלי של נבחרת צרפת וליון, שיחגוג בסוף השבוע 24, יצטרך ככל הנראה לחכות להצעה טובה יותר מצד הבלאנקוס כדי שקבוצתו תאשר לו לעזוב.

בהודעה הרשמית נכתב: "אולימפיק ליון מכחישה כי יש סיכום עם ריאל מדריד לגבי רכישתו של פלראן מנדי, חרף הפרסומים בכלי התקשורת". למרות הודעת הצרפתים, בתקשורת הספרדית לא שינו את עמדם ונטען כי מדובר בעניין של זמן עד שהעסקה תהפוך לרשמית, כפי שקרה מוקדם יותר היום עם לוקה יוביץ' – חלוץ איינטרכט פרנקפורט שהמו"מ לצירופו ארך מספר שבועות ועל פי הדיווחים נרכש היום תמורת כ-70 מיליון יורו.


עניין של זמן? בינתיים, בכל אופן, אין סיכום (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי