דה רוסי יישאר באיטליה, ריאל תיאלץ להוריד את מחירו של בייל

ניקולא פפה
ניקולא פפה | AFP

חלון ההעברות: הקשר שהיה הסמל של רומא ימשיך בארץ המגף, בספרד טוענים שהבלאנקוס לא ימכרו את הוולשי בפחות מ-80 מיליון יורו. וגם: מאנולס סיכם בנאפולי, תג המחיר של סבאיוס והעתיד של כוכב העבר מיכאל באלאק

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
רשמי
* נוריץ' סיטי, העולה החדשה לפרמייר ליג, החתימה את יוסיפ דרמיץ' לשלוש שנים. דרמיץ' בן ה-26 שיחק העונה בבורוסיה דורטמונד, ורשם גם 34 הופעות בנבחרת שווייץ בהן כבש 10 שערים.




* הופנהיים החתימה את פיליפ פנטקה, השוער בן ה-34 שבעונה האחרונה שיחק ברגנסבורג מליגת המשנה בגרמניה. הוא יהיה השוער השני של הקבוצה, מחליפו של אוליבר באומן. גם השוער השלישי אלכסנדר סטולץ האריך חוזה ואילו גרגור קובל, גם הוא שוער, האריך את חוזהו והושאל לשטוטגרט.


| Herzlich willkommen, Philipp #Pentke!

Vom Zweitligisten @SSVJAHN Regensburg kommt der 34-Jährige als neue Nummer Zwei hinter Stammkeeper Oli #Baumann zur #TSG! pic.twitter.com/IRTTyjcq1E

— TSG Hoffenheim (@tsghoffenheim) June 24, 2019


קווינסי פרומס, קשרה של סביליה לשעבר, חתם לחמש עונות באייאקס. ההולנדי החזיק בחוזה עד 2023 אך עבר לקבוצה שהגיעה לחצי גמר ליגת האלופות תמורת 17 מיליון דולר.




*המאמן רפא בניטס נפרד מניוקאסל לאחר שלוש שנים וחצי. לחצו כאן לידיעה המלאה


It is with disappointment that we announce manager Rafael Benítez will leave Newcastle United upon the expiry of his contract on 30th June 2019.

Full club statement: https://t.co/IscVOvLxGD#NUFCpic.twitter.com/DWeBkpRubP

— Newcastle United FC (@NUFC) June 24, 2019


* אורלנדו פיירטס מה-MLS צירפה את הצרפתי יוריס דלה בן ה-29, שוערה של פיינורד.


☠ Pirates Sign Delle
https://t.co/905Fqm7TLR
⚫⚪⭐#OnceAlwayspic.twitter.com/RmI8Lju2Uf

— Orlando Pirates FC (@orlandopirates) June 24, 2019


שמועות

* ניקולא פפה, הקשר המצוין של ליל שהרשים בעונה שעברה עם 22 שערי ליגה ועוד 11 בישולים, מבוקש בכל אירופה. מנצ'סטר יונייטד וליברפול רודפות אחריו וגם אינטר של אנטוניו קונטה הציעה 75 מיליון יורו, אבל הכיוון של השחקן ברור. לפי Le 10 Sport, השחקן רוצה לשחקן בפריז סן ז'רמן, שחושבת עליו כמחליפו של ניימאר שצפוי לעזוב. מנגד, במועדון מקווים למכור אותו דווקא לקבוצה מחוץ לצרפת. פפה כרגע נמצא כמובן באליפות אפריקה עם נבחרת חוף השנהב.


* הארי מגוואייר בדרך להפוך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה, כך לפי "מירור" האנגלי. בדיווח נטען שמנצ'סטר סיטי תשלם 90 מיליון יורו עבור הבלם של לסטר ונבחרת אנגליה, שצפוי להרוויח 17 מיליון יורו לעונה.


הארי מגווייר. 90 מיליון יורו בדרך ללסטר (Jordan Mansfield/Getty Images)
הארי מגווייר. 90 מיליון יורו בדרך ללסטר (Jordan Mansfield/Getty Images)


* ג'וניור פירפו, המגן השמאלי בן ה-22 של ריאל בטיס, צפוי לעבור לפרמיירליג והמאבק על שירותיו הוא בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד. הוא נולד ברפובליקה הדומיניקנית, אך מחזיק בדרכון ספרדי ובשנה האחרונה ייצג את נבחרת ספרד עד גיל 21. ב-24 מחזורים העונה בלה ליגה הוא כבש שלושה שערים ובישל עוד ארבעה.


* ריאל מדריד לא תקשיב להצעות של פחות מ-50 מיליון יורו עבור דני סבאיוס, כך לפי "אס". בספרד טוענים שטוטנהאם היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו לשורותיה, לאחר שאתמול פורסם שגם מילאן בתמונה. הקשר נראה מצוין באליפות אירופה עד גיל 21 במדי הנבחרת הספרדית ובריאל מדריד מרוצים ומשוכנעים שמחירו יעלה. סבאיוס מוכן לעזוב אבל מעדיף להיות מושאל ואז לחזור לקבוצה, אלא שהמאמן זינדין זידאן מעדיף למכור אותו ללא אופציית רכישה בחזרה.





* עוד בריאל מדריד, מתברר כי גארת' בייל יכול למצוא את דרכו החוצה בקלות – אם רק פלורנטינו פרס ירצה. על פי "ABC" הספרדית, נשיא ריאל ייאלץ להוריד את המחיר ל-80 מיליון יורו עבור הוולשי, שלא נמצא בתוכניות של זידאן, ואפילו ל-75 ומטה אם לא תהיה דרישה. טוטנהאם הוזכרה כמעוניינת בו בחזרה, וגם פריז סן ז'רמן היא אופציה עבור בייל.


דניאלה דה רוסי שוקל לשחק בסרייה א' בקבוצה אחרת. הקשר שעזב הקיץ את רומא, כבר קיבל שלוש הצעות מקבוצות מהליגה האיטלקית, והוא נוטה להישאר בארץ המגף על חשבון מעבר לארגנטינה (בוקה ג'וניורס) או ארה"ב.


דניאלה דה רוסי. ארגנטינה עדיין על הפרק (AFP)
דניאלה דה רוסי. ארגנטינה עדיין על הפרק (AFP)


* אונאי אמרי, מאמן ארסנל, ביקש מההנהלה לעשות מאמץ ולהגיש הצעה גבוהה על ווילפריד זאהה, קשר הכנף של קריסטל פלאס. לפי "מטרו", זאהה, שכבש עשרה שערים בעונה שעברה, צפוי לעלות 55 מיליון ליש"ט, סכום שארסנל תתקשה לשלם לאור העובדה שלא תשחק בליגת האלופות, אבל המאמן הספרדי מתעקש. קבוצתו של השחקן כבר השלימה עם העובדה שיעזוב.


* המו"מ בין מילאן לארסנל על לוקאס טוריירה נמשך. התותחנים לא ממהרים לשחרר את הקשר שהגיע מסמפדוריה לפני כשנה והמתווה עליו דנים כרגע הוא השאלה עבור 8 מיליון יורו, כשלרוסונרי תהיה אופציית רכישה עבור 38 מיליון יורו נוספים.


* לפי "ספורט", ארתורו וידאל דחה הצעת ענק מהליגה הסינית וימשיך בברצלונה עד 2021. הקשר שפתח את העונה שעברה כשחקן סגל שולי, נלחם על מקומו והיה מהשחקנים הטובים ביותר בסיום העונה. הצ'יליאני רשם 53 הופעות – העונה הפורייה בקריירה שלו.



ארתורו וידאל. ממשיך בקאמפ נואו (Gettyimages)


* באיטליה דווח כי קוסטס מנולאס, בלמה היווני של רומא, מתקרב לנאפולי. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מוכנה לשלם את סעיף השחרור של הבלם העומד על 36 מיליון יורו. הבלם כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לפי "הגאזטה דלה ספורט", כשקיבל הצעה לחמש שנים עם שכר של ארבעה מיליון יורו בעונה. נאפולי מתכוננת לעזיבה אפשרית של הבלם קאלידו קוליבאלי.


* לייפציג משוכנעת בכך שהיא תחתים את כריסטופר אנקונקו, קשר פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת הצעירה. אנקונקו בן ה-21 רשם העונה 22 הופעות וכבש שלושה שערי ליגה, סכום המכירה צפוי לעמוד על 15 מיליון יורו.


* מיכאל באלאק רוצה לחזור למגרשים: כוכב נבחרת גרמניה, באיירן מינכן וצ'לסי התחיל קורס מאמנים באופ"א על מנת להשיג רישיון אימון ולהצטרף לחברו פרנק למפארד בקריירה על הקווים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי