לא זקוקה לדאבור: ניצחון ראשון העונה לבורדו, 0:2 על דיז'ון

שחקני בורדו חוגגים
שחקני בורדו חוגגים | PHILIPPE DESMAZES/AFP/Getty Images

אחרי תיקו והפסד, הקבוצה של פאולו סוזה השיגה את שלוש הנקודות בזכות שערים נהדרים של אוי-ג'ו (11) ובניטו (47) ותנסה לפתוח רצף נגד המוליכה ליון. אנז'ה הביסה 0:3 את מץ, ראיקוביץ' וריימס הפסידו 1:0 לברסט

קבוצות: בורדו דיז'ון
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הצרפתית יצא היום (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים, כאשר האלופה פריס סן ז'רמן תתמודד רק מחר נגד טולוז. אנז'ה גברה 0:3 על מץ, נאנט ניצחה 1:2 את אמיין, ראיקוביץ' ספג בהפסד 1:0 של ריימס לעולה החדשה ברסט ובורדו השיגה את הניצחון הראשון של העונה עם 0:2 על דיז'ון.

דיז'ון – בורדו 0:2
עם הפסד ותיקו בשני המחזורים הראשונים, הקבוצה של פאולו סוזה יודעת שהיא זקוקה ליותר מחץ בהתקפה – ואולי בשל כך היא מוזכרת בימים האחרונים כיעד הבא של מונאס דאבור. על פי המשחק היום, ייתכן שההנלה תחכה קצת עם צירופו של הישראלי. הכחולים נתנו משחק נהדר נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה, שהפסידה בשני המשחקים הראשונים, והוואנג אוי-ג'ו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-11.

לוריס בניטו הוסיף בחצי-מספרת נהדרת עם תחילת המחצית השנייה, והקבוצה שבעונה שעברה היתה האכזבה הגדולה כשנאבקה בתחתית וסיימה רק במקום ה-14, מוכנה לצאת לדרך חדשה. בשבוע הבא מחכה לה המוליכה ליון שאמורה לשמור על מאזן מושלם מחר אצל מונפילייה, ושם יהיה הרבה יותר קשה. ומי יודע, אולי עד אז דאבור כבר יגיע.

תוצאות נוספות
אמיין – נאנט 2:1

אנז'ה – מץ 0:3

ברסט – ריימס 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי