ניימאר ספג קללות במשחק החזרה וסידר לפריז 0:1 במספרת

ניימאר חוגג
ניימאר חוגג | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

הכוכב שיחק במדי אלופת צרפת לראשונה העונה והתקבל בשריקות בוז וגידופים מצד הקהל. בתגובה, הוא כבש שער ניצחון מדהים בדקה ה-92 והבטיח שלוש נקודות נגד שטרסבורג. בורדו של פאולו סוזה גברה 0:2 על מץ

(גודל טקסט)
לאחר שפגרת הנבחרות הסתיימה, הליגה הצרפתית חזרה היום (שבת) ופ.ס.ז' פתחה את משחקי המחזור החמישי בניצחון 0:1 על שטרסבורג, כשבמרכז עמדה חזרתו של ניימאר להרכב אלופת צרפת, דבר שלווה בהמון שריקות בוז וקללות כנגד הכוכב הברזילאי, שבדקה ה-90 כבש שער ענק במספרת. בורדו גברה 0:2 בביתה על מץ, ואילו מונפלייה ניצחה 1:2 את ניס. 

פריז סן ז'רמן – שטרסבורג 0:2
אחרי קיץ מתיש במהלכו ניסה לחזור לברצלונה ללא הצלחה, ניימאר ערך היום (שבת) את הופעת הבכורה שלו העונה במדי פריז סן ז'רמן במסגרת המחזור החמישי בליגה הצרפתית וקבלת הפנים לה "זכה" הברזילאי הייתה לא נעימה בכלל.


עוד לפני שריקת הפתיחה, כשהכרוז הקריא את שמות השחקנים, ניימאר ספג שריקות בוז צורמות מאוהדי פריז סן ז'רמן, כאשר ביציע הונף שלט בו נכתב לשחקן "לך תמכור את הבן שלך בווילה מימוסה" (אזור מלא בבתי בושת בריו דה ז'ניירו). גם במשחק עצמו הקהל הביתי לא נרגע וכל נגיעה של הכוכב הברזילאי לוותה בשריקות בוז. אם לא די בכך, קללות קשות נשמעו מיציע האוהדים השרופים שככל הנראה לא מתכוונים לסלוח לברזילאי.



במשחק עצמו, פריז הראתה פעם נוספת שהיא לא הקבוצה הקטלנית שהייתה בעונה הקודמת, לפחות בינתיים, אבל הברזילאי החליט להגיב לקהל במעשים: אחרי 92 דקות נטולות שערים, שהיו יכולות לעלות לקבוצתו באיבוד המקום הראשון בטבלה, ניימאר קיבל כדור גובה מעבדו דיאלו והתעופף למספרת שהלכה לקורה ופנימה וסידרה ניצחון 0:1 דרמטי.


קיילור נבאס ערך הופעת בכורה בקבוצה מבירת צרפת ושמר על רשת נקייה, גם מאורו איקרדי קיבל דקות ראשונות, כשעלה מהספסל בדקה ה-63. קבוצתו של תומאס טוכ שמרה על מקומה בפסגה ותגיע במצב רוח קצת יותר מרומם למפגש עם ריאל מדריד, שייערך ביום רביעי במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת האלופות.


בורדו – מץ 0:2
לאחר התיקו במחזור הקודם נגד ליון, בורדו של פאולו סוזה הצליחה לחזור שוב למסלול הניצחונות כשגברה 0:2 על מץ הצנועה. למעשה, ההתמודדות הוכרעה כבר לאחר עשר דקות של כדורגל באצטדיון "מאטמוט" בבורדו, כאשר תחילה בדקה השביעית ג'ימי בריאן הסתער על כדור חוזר וכבש ישירות מהאוויר. 0:1 לבורדו. שתי דקות בלבד חלפו וניקולס דה פרביל רץ לבדו כל הדרך כדי להכפיל את היתרון לקבוע 0:2 לבורדו בסיום.




תוצאות נוספות:
ברסט – ראן 0:0

דיז'ון – נים 0:0

מונפלייה – ניס 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי