תומאס טוכל: "אמרתי לניימאר שהחלק הקשה לא מאחוריו"

תומאס טוכל, ניימאר
תומאס טוכל, ניימאר | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

מאמן פ.ס.ז' התראיין וסיפר על הקשר עם החלוץ: "שום דבר בינינו לא השתנה, ידענו שיש אפשרות שנמשיך לעבוד יחד. הסברתי לו שאני לא אתן לו להירגע ולנוח. התפקיד שלי הוא להוציא ממנו את המיטב"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עבור לא מעט מאוהדי הכדורגל, מי שצריך "לבקש סליחה" לכבוד יום כיפור הוא ניימאר. בינתיים פריז סן ז'רמן מוליכה בקלות את הליגה הצרפתית ונמצאת בעמדה מצוינת גם בשלב הבתים בליגת האלופות, כך שקל לשכוח שעבר עליה קיץ מאוד לא פשוט עם הכוכב הברזילאי. המאמן תומאס טוכל התייחס שוב למערכת היחסים עם ניימאר בראיון שהעניק בצרפת.

טוכל אמר: "בינינו שום דבר לא השתנה, ידעתי שהוא רוצה לעזוב את המועדון והוא ידע שאני נגד זה. אם הייתה מוגשת הצעה שתתאים למועדון שלנו אז יכול להיות שזה היה קורה. אבל ידענו שזה לא קרה. ההחלטה שלא ישחק עד סוף הסאגה התקבלה על ידי המועדון וזה עזר לי. מעולם לא ביקשתי שהוא ישחק או שלא. ידענו שזו לא החלטה שתלויה בנו ושיש אפשרות שנמשיך לעבוד יחד כך שזה יהיה טיפשי לריב ולכעוס אחד על השני".

על האופי של ניימאר: "זה יכול להיות קשה לדמיין את זה מבחוץ אבל הוא באמת בחור טוב. זה לא קשור להתקרב אליו ולשכנע אותו מה לעשות, להסביר לו. כשהכל נגמר אמרתי לו: "אתה חושב שהשלב הקשה ביותר מאחורייך אבל אתה טועה – אתה צריך לעבוד איתי עכשיו ואני לא אתן לך להירגע ולנוח".


ניימאר. מערכת היחסים איתו לא התקלקלה (MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images)


הקשיים מול הקהל
: "המצב לא פשוט, האוהדים הביעו את דעתם ואפשר להבין אותם. יש להם את הזכות לומר את כל מה שהם מרגישים. הם גאים במועדון שלהם ולא אהבו לשמוע שאחד מהשחקנים הבכירים חוזר שוב ושוב, שבוע אחר שבוע, שהוא רוצה ללכת. אמרתי לו שעליו להתמודד עם המציאות הזו. עכשיו אנחנו נמצאים במקום טוב והתפקיד שלי הוא לעזור לו להיות במיטבו".

ניימאר, כזכור, חזר אחרי פציעה ארוכה ופתח את העונה בסערה, לא פחות. הוא לא שיחק בליגת האלופות בשל השעייה שהוא סוחב מהעונה שעברה, אך בליגה הצרפתית כבש ארבעה שערים בחמישה משחקים, שלושה מהם שערי ניצחון.  בצל כל הביקורות עליו ברמה המקצועית קל לשכוח שהכוכב הברזילאי כבש 55 שערים ב-63 הופעות. האם זו תהיה העונה בה יוביל את פ.ס.ז' להצלחה בליגת האלופות לאחר שבשנתיים הקודמות סבל מפציעות? רק הזמן יגיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי