קבאני יחזור לסגל פ.ס.ז', דיווח: החלוץ רוצה להישאר

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

האורוגוואי שלא שיחק מאז אוגוסט יקווה לקבל דקות כשהאלופה תארח מחר את ניס. לפי "לאקיפ", מעדיף להאריך את חוזהו. טוכל: "סומך עליו במאה אחוז". וראטי בראיון: "נולדתי לשחק כדורגל, הרגליים עושות דברים לבד"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
לאחר פגרת הנבחרות, הליגות הגדולות באירופה חוזרות לפעולה. המחזור השמיני בצרפת יחל מחר כשהאלופה והמוליכה פריז סן ז'רמן תארח בביתה את ניס של פטריק ויירה המדורגת במקום השמיני בטבלה. פ.ס.ז' קיבלה חדשות טובות מצד אחד כאשר אדינסון קבאני יחזור לסגל לראשונה מאז ה-25 באוגוסט אז נפצע נגד טולוז, אך מנגד, ניימאר שנפצע כזכור במדי נבחרת ברזיל – לא יוכל לשחק. האלופה ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים והיא ביתרון של שני נקודות על נאנט הסגנית. האורחת, מנגד, נכנעה 1:0 לנאנט במחזור האחרון והשיגה נקודה אחת בלבד משלושת משחקיה האחרונים


בצרפת התייחסו באריכות לכך ששלישיית ההתקפה המוצלחת של פ.ס.ז': קיליאן אמבפה-ניימאר-אדינסון קבאני טרם שיחקה העונה ולו דקה אחת יחד. "לפני שנתיים הם גרמו לבהלה גדולה בכל אירופה והצדיקו את מכת הרעם של פריז וכעת ה-M-N-C חסרים מאוד", נכתב ב"לאקיפ" שם הזכירו את התוצאות המוצלחות כמו הניצחונות הגדולים על סלטיק (0:5 ו-1:7), אנדרלכט (0:4) ובאיירן מינכן (0:3). בעונה שעברה כבשו השלושה 85 שערים ולפני שנתיים, בעונת הבכורה יחד, תרמו 87 שערים.


לגבי קבאני, בצרפת דווח כי החלוץ רוצה להישאר במדי האלופה על אף שזכה בקיץ להתעניינות גדולה מצד אתלטיקו מדריד וטרם הייתה התקדמות במשא ומתן לחידוש חוזהו, שמסתיים בתום העונה. החלוץ, מלך שערי המועדון בכל הזמנים, מאושר בפ.ס.ז' ומשפחתו אוהבת את צרפת. אולם, המנהל המקצועי לאונרדו מתעכב עם הצעת החוזה החדש בשל הפציעות הרבות מהן סבל בשנה האחרונה.



ניימאר, אמבפה וקבאני.  לא שיחקו יחד העונה (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)


תומאס טוכל אמר על החלוץ במסיבת העיתונאים: "אין שום סיבה שיעזוב בינואר, הוא ישחק בליגת האלופות מול הקהל שהוא אוהב וכה אוהב אותו. עוד מוקדם לדבר על הארכת החוזה. אני בטוח שהוא מדבר עם ההנהלה. אני סומך עליו במאה אחוז לעונה הזו. הוא החמיץ זמן רב בגלל פציעה אבל חשוב לי למצוא אותו מחדש כשיר, תמיד אמרתי לו עד כמה הוא חשוב".



בינתיים, הקשר מרקו וראטי התראיין ל-RMC ספורט בצרפת וניתח את הקריירה שלו. וראטי אמר: "אני חושב שנולדתי לשחק כדורגל, הרגליים מתחילות לעשות דברים לבד. חלק יחשבו שאני משוגע, אבל לפעמים אפילו אני לא מבין מה אני עושה. יש לי את הדרך שלי לשחק, למזלי המאמנים שלי ראו את הכדורגל כמוני. אני מאוד אוהב את התפקיד שיש לי בקבוצה. אני מאמין שאם תשחק טוב לרוב תנצח. אתה יכול להפסיד פעמיים אבל לא יותר. הכדורגל של היום הרבה יותר פיזי".


על כך שלא כובש מספיק שערים: "אני מעדיף לבשל, אני מסתכל כל הזמן היכן חבריי לקבוצה, כשהכדור מגיע אליי אני יודע עוד קודם מה עליי לעשות, אני פועל מהר. אני נמוך ולכן הסיבוב שלי על המקום הוא מצוין. אני לא רוברטו קרלוס אבל יש לי בעיטה טובה. אני פשוט לא חושב שזה הדבר הנכון לעשות ומעדיף למסור לחבריי שנמצאים בעמדה טובה יותר משום שהסיכוי שיכבוש גבוה יותר מאשר שאני אבקיע מ-30 מטר". כמוכן, האיטלקי דיבר על השיפוט: "אני חושב שבצרפת מפסיקים משחק לעתים קרובות מדיי, השופטים שורקים כל 10 שניות וזה מפריע. לדעתי השופטים קשים איתי משום שיש לי מוניטין כזה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי