תומאס טוכל: "לקחנו יותר מדי סיכונים בחצי השני". זעם בניס

ווילאן סיפריאן
ווילאן סיפריאן | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

פריז סן ז'רמן הביסה 1:4 באליאנץ ריביירה, אך במועדון מבינים כי הסיבה לכך הייתה שהיריבה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים. המורחק הראשון של המארחת ווילאן סיפריאן ביקר את השופט בסיום: "החלטתו הייתה חמורה"

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן השלימה אמש (שישי) ניצחון שלישי ברציפות בליגה הצפתית והגדילו את הפער מנאנט במקום השני לחמש נקודות אחרי 1:4 על ניס באליאנץ ריביירה. אך עם זאת התוצאה מעט משקרת, במצב של 1:2 לאלופה, ניס קיבלה שני אדומים תוך שלוש דקות (74, 77) ופריז ניצלו את היתרון המספרי עם שני שערים בדקות הסיום.


המאמן תומאס טוכל לא היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו ודיבר על כך בתום המשחק: "במחצית השנייה שכחנו איך לסגור את המשחק. לקחנו יותר מדי סיכונים ועשינו טעות קלע רגע לפני השער המצמק. רק לאחר שני האדומים המשחק הוכרע". 



בנוסף המאמן הגרמני שיבח את אנחל די מריה שכבש צמד במחצית הראשונה: "הוא נשאר איתנו בפגרת הנבחרות ונהנה מכמה ימי חופשה, יש לו הרבה איכויות והוא מאוד יציב מקצועית".



אנחל די מריה. כיכב עם צמד בניצחון של פריז סן ז'רמן (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)


היריבה מנגד מרגישה כי קופחה באופן משמעותי במיוחד לאחר שווילאן סיפריאן הורחק בשני צהובים עקב טענה נגד השופט שלא שרק נגדו לעבירה. הקשר אמר: "הורחקתי בגלל שהוא לא שרק נגדי לעבירה ושאלתי אותו בתנועה קלה האם לא הייתה עבירה. הוא הוציא לי צהוב שני שהסביר לי שהתנועה שלי הייתה חריפה מדי. למרות שאמרתי לו שהיא לא מעליבה ולא הייתה כוונה לא לכבד אותו".


עוד הוסיף סיפריאן: "להחלטה שלו הייתה השפעה רבה מדי ואני לא בטוח אם היינו משווים, אבל המשחק היה נותר צמוד יותר. אני חושב שההחלטה שלו חמורה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי