צמדים לאיקרדי ולאמבפה, פ.ס.ז' הביסה 0:4 את מארסיי

קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי
קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי | BUREAU / AFP

האלופה לא התקשתה בביתה מול קבוצתו של אנדרה וילאש בואש והשלימה ניצחון רביעי ברציפות בזכות ערב נהדר של הצרפתי והארגנטינאי. די מריה סיים עם שלושה בישולים. 2:3 לראן על טולוז סנט אטיין חילצה 2:2 נגד אמיין

(גודל טקסט)
אחרי שפרדראג ראיקוביץ' שמר על רשת נקייה בפעם השמינית ונותר השוער שספג הכי מעט שערים בחמש הליגות הבכירות באירופה, המחזור ה-11 בליגה הצרפתית הבכירה ננעל הערב (ראשון) עם שלושה מפגשים. במוקד, האלופה והמוליכה פריז סן ז'רמן שהביסה 0:4 את מארסיי בפארק דה פראנס. במשחק המוקדם גברה ראן 2:3 על טולוז, וסנט אטיין ירדה מאוכזבת בביתה אחרי 2:2 נגד אמיין.


פריז סן ז'רמן – מארסיי 0:4
האלופה ומוליכת הליגה רצתה להמשיך את המומנטום החיובי ב'לה קלאסיק' נגד יריבתה השנואה מארסיי שמצידה רשמה פתיחת העונה מאכזבת כאשר היא ניצבת במקום השביעי בתום 11 מחזורים. האלופה לא התקשתה יותר מדי ועלתה ליתרון כבר בדקה העשירית, מאורו איקרדי עלה לנגיחה של לאחר הגבהה של אנחל די מריה שנעצרה על ידי סטיב מנדנדה אך הארגנטינאי עט על הריבאונד ודחק מקרוב. בדקה ה-26, המושאל מאינטר השלים צמד עם נגיחה מעל שוערה של מארסיי.


קיליאן אמבפה גם רצה להצטרף לחגיגת הכיבושים וכבש את השלישי בדקה ה-32, בזכות בישל שני של די מריה שהותיר את הצרפתי מול השער החשוף. דקה לשריקת המחצית די מריה רשם את הבישול השלישי כאשר סידר לאמבפה שער נוסף כאשר מסר לו עם החיצון והצרפתי סיים בנגיעה על סף הרחבה.





ראן – טולוז 2:3

שני שערי בזק של אמבאייה ניאנג (3) ואדריאן הונו (6) נמחקו על ידי מתיו דוסבי (41) ומקס גריידל (84), אך המילה האחרונה הייתה שייכת ליאן גואו בן ה-18, שעלה מהספסל בדקה ה-91 וקבע 2:3 דרמטי דקה לאחר מכן. המארחת, שקטעה רצף של עשרה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ברחה מהתחתית הבוערת והגדילה את הפער מהקו האדום לארבע נקודות. טולוז, לעומת זאת, נותרה במקום ה-16 והיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום שמוביל לליגת המשנה בסיום העונה.


סנט אטיין – אמיין 2:2

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, סנט אטיין של קלוד פואל נעצרה הערב בביתה עם 2:2 מאכזב מאוד נגד אמיין, אשר הייתה קרובה מאוד לקו התחתון ערב המחזור. לאחר המחצית ראשונה, היה נראה שהשחקנים בירוק בדרך לניצחון רביעי, כאשר השליטה שלה הייתה מוחלטת, ובדקה ה-45 בדיוק עלתה ליתרון 0:1 בעזרת וואבי חאזרי. האורחת הצנועה התעוררה בחצי השנה, והצליחה להמם את כל יושבי האצטידון עם מהפך – ג'ון מנדוסה איזן בדקה ה-68, ולאחר שמונה דקות שדראק אקולו מקונגו קבע 1:2 לאורחת. בדקה ה-80 אלילת המזל שיחקה עבור סנט אטיין, שהצליחה להשוות ל-2:2 בזכות שער עצמי של בקאייה דיבאסי


אכזבה גדולה בקרב פואל ואוהדי סנט אטיין (PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)
אכזבה גדולה בקרב פואל ואוהדי סנט אטיין (PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי