ניצחון ראשון לליון אחרי שמונה משחקים, ראיקוביץ' שמר על שער נקי

שחקני ליון חוגגים
שחקני ליון חוגגים | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

רודי גרסיה העלה באופן זמני את קבוצתו החדשה למקום ה-12 בזכות 0:2 ביתי על מץ, דפאי ודמבלה כבשו. ריימס ירדה למקום הרביעי לאחר 0:0 נגד נים, ליל הביסה 0:3 את בורדו של סוזה

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 של הליגה הצרפתית נפתח אתמול (שישי), כשמונאקו השיגה ניצחון חוץ יקר 0:1 על נאנט. ובמשחק שפתח את הערב ליל הביסה 0:3 את בורדו, שבעקבות התוצאה עלתה באופן זמני למקום השלישי. לאחר מכן ריימס ופראדראג רייקוביץ' סיימו ב-0:0 נגד נים וליון חזרה לנצח אחרי שמונה משחקים עם 0:2 ביתי על מץ.

ליון – מץ 0:2
קשה היה להאמין שמאז ה-0:6 הענק על אנז'ה בחודש אוגוסט ליון לא הצליחה לנצח בליגה וירדה ערב המחזור למקום ה-17, אך למזלה היא פגשה יריבה נחותה ממנה והתרחקה מהקו האדום. בדקה ה-28 ממפיס דפאי כבש שער אדיר לאחר שפרץ ממרכז המגרש ושחרר טיל לפינה הרחוקה ומוסא דמבלה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-33 לאחר פנדל מדויק. כאמור ליון התרחקה מהתחתית ועלתה למקום ה-18, בעוד מץ נותרה בתחתית במקום ה-19.


ניצחון בכורה לרודי גרסיה בליון (PHILIPPE DESMAZES / AFP)

ריימס – נים 0:0
לאחר הניצחון של ליל, המארחת ידעה שהיא חייבת לנצח את קבוצת התחתית במגרשה הביתי, אך היא לא השכילה למצוא את הרשת. פראדראג רייקוביץ' יכול להתנחם בכך ששמר על שער נקי במשחק שמיני בליגה הצרפתית.


משחק שמיני ללא ספיגה לריאקוביץ' (FRANCOIS NASCIMBENI / Contributor)

ליל – בורדו 0:3
לאחר התיקו הביתי מול ולנסיה בליגת האלופות ביום רביעי האחרון, ליל עצרה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות עם 0:3 על פאולו סוזה וחניכיו. שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם שוויון נקודות בטבלה מהמקומות השביעי והשמיני והמארחת היא זו שיצאה עם ידה על העליונה. פתיחת המשחק התנהלה בשליטה מוחלטת של ליל, שעלתה ליתרון בדקה ה-22, לאחר שבנג'מין אנדרה ניצל טעות בהגנת בורדו וכבש שער נהדר מחוץ לרחבה. האורחת לא הגיעה לאצטדיון פייר מורואה במחצית הראשונה ולא איימה אפילו פעם אחת על השער.

המגמה נמשכה במחצית השנייה וליל עלתה ליתרון 0:2 בזכות פנדל מוצלח של יוסוף יאזיג'י בדקה ה-60. לואיק רמי קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן לאחר מבצע אישי מרהיב וחתם ניצחון גדול. בורדו סופרת שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, לאחר משחק נוראי בו איימה לראשונה על השער בדקה ה-80. במחזור הבא ליל תצא למשחק חוץ קשה מול מרסיי, בעוד בורדו תארח ביום שלישי הקרוב את דיז'ון במסגרת גביע הליגה ותפגוש את נאנט במשחק הליגה הקרוב. 

בנג'מין אנדרה חוגג שער נהדר ( FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images)
בנג'מין אנדרה חוגג שער נהדר ( FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images)

תוצאות נוספות
ברסט – דיז'ון 0:2
מונפלייה – אנז'ה 0:0
שטרסבורג – ניס 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי