טוכל: "לא בטוח שצריך לשנות את ההרכב בשביל ניימאר"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP/Getty Images

פ.ס.ז' מבקיעה בצרורות במשחקים האחרונים וגם כשהכוכב הברזילאי יחזור מפציעה, לא בטוח שהמאמן יחזיר אותו ל-11. קבאני לא מרוצה: "זו תקופה קשה עבורו", אמר המאמן לקראת קרב הקצוות נגד דיז'ון

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן תעלה מחר (שישי) לקרב קצוות נגד דיז'ון, האחרונה בטבלת הליגה הצרפתית. האלופה תנסה לחבר ניצחון חמישי ברציפות בזירה המקומית ושביעי בכל המסגרות ומי שלא יוכל לעזור לה במשימה הוא תיאגו סילבה החולה, שלא ייכלל בסגל להתמודדות, כמו גם ניימאר, תומא מונייה וטילו קהרר הפצועים. אידריסה גיי, מצד שני, יעמוד לרשותו של תומאס טוכל.

ללא ניימאר, הפריזאים כבשו 13 שערים בשלושת המשחקים האחרונים, כאשר הטריו די מריה-איקרדי-אמבפה הציג יכולת נפלאה. השאלה שעלתה בעקבות כך, היא האם חזרתו של הברזילאי להרכב תפגע באיזון שנוצר בו. טוכל התייחס לכך: "לא בטוח שנצטרך לשנות את הדפוס בשביל שחקן אחד. כשאנחנו משחקים עם שלושה שחקנים באמצע, זה מאפשר לנו לשלוט בקצב ולכסות שטחים. עדיין לא החלטתי לעשות שינוי כשניימאר יחזור".

המאמן דיבר גם על אדינסון קבאני, שפתח על הספסל בכל המשחקים מאז שחזר מפציעה לפני שבועיים ושותף רק ל-21 דקות: "הוא לא בדיוק שמח כרגע, כי הוא היה פצוע למשך שבועות ארוכים. הוא רוצה לעזור וזה נורמלי שהוא לא מרוצה, אבל הוא צריך לעבוד כדי לחזור לקצב ולהרוויח את המקום שלו. אדי הוא הסקורר הכי גדול בתולדות המועדון וזו תקופה קשה עבורו כי הקבוצה נראתה טוב כשהוא נעדר. זה המצב כרגע, הוא מקצוען וממשיך להתאמן בגישה חיובית".


ניימאר. איבד את המקום שלו בהרכב? (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)

טוכל החמיא למרקו וראטי, שהאריך אתמול את חוזהו בפריז סן ז'רמן לחמש שנים נוספות: "מרקו שחקן מפתח עבורנו. הוא אחד הקשרים הטובים בעולם, הוא מאוד אמין ויש לו אחריות גדולה בתוך התלכיד שלנו. חשוב לו שחבריו יהיו מרוצים, זו זכות עבורי לאמן אותו".

בינתיים, הצרות של פריז מגיעות דווקא מכיוון היציע, אחרי שאתמול "הקולקטיב", ארגון האולטראס של אוהדי קבוצה, הודיע כי יטיל חרם על משחקיה כיוון שלטענתם, אנשי המועדון משתפים פעולה עם המשטרה שנטפלת ליושבי היציע. החרם לא תקף רק למשחקי הבית, כך שהאוהדים צפויים להיעדר גם מחר נגד דיז'ון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי