איקרדי עלה מהספסל והעניק לפ.ס.ז' 1:2 על ברסט

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

החלוץ הפצוע נכנס בדקה ה-80 במקומו של קבאני והכריע את המשחק (85) כשכבש את שערו התשיעי בעשרת משחקיו האחרונים עם הקבוצה. ראיקוביץ' וריימס סיימו ב-0:0 נגד אנז'ה בקרב צמרת, מונאקו גברה על דיז'ון

(גודל טקסט)
יום המשחקים במחזור ה-13 בליגה הצרפתית נפתח היום (שבת) כשפריז סן ז'רמן גברה על ברסט ושמרה על פער בטוח בצמרת. לאחר מכן, ארבעה משחקים נערכו כשבמוקד ריימס של פרדראג ראיקוביץ' אירחה את אנז'ה לקרב צמרת אדיר, כשבמקביל ליל פגשה את מץ ומונאקו נגד דיז'ון.


ברסט – פ.ס.ז' 2:1
היכולת הלא משכנעת של פ.ס.ז' נמשכה גם הערב במשחק החוץ מול ברסט שהסתיים בסופו של דבר בניצחון הפריזאים 1:2. המנצחת אומנם  שלטה בקצב המשחק, אך דווקא המארחת הייתה מסוכנת יותר.


לאחר פתיחה מעט רגועה, בדקה ה-39 עלתה פ.ס.ז' ליתרון 0:1. אנחל די מריה קיבל כדור על סף הרחבה כשהוא יחידי מול השוער. הוא הקפיץ את הכדור מעליו תוך שהוא כובש את שער הליגה החמישי שלו העונה והרגיע מעט את טוכל הקווים.




אבל המארחת לא ויתרה ובדקה ה-72 היא הצליחה להשוות משער מפתיע שכבש סמואל גראנדסיר. מאורו איקרדי הפצוע שישב על הספסל הוזעק ונכנס כמחליף בדקה ה-80 במקומו של קבאני. חמש דקות מאוחר יותר, הוא כבש את שער הניצחון. זה היה שערו התשיעי של איקרדי בעשרת משחקיו האחרונים עם הקבוצה מפריז. פ.ס.ז' צועדת בראש הטבלה הצרפתית עם 30 נקודות בתום 13 מחזורים. השנייה, אנז'ר, שלה משחק חסר, מפגרת אחריה בעשר נקודות.


ריימס – אנז'ה 0:0
קרב הצמרת הגדול של היום נרשם אצל ריימס, כשקבוצתו של ראיקוביץ' סיימה ב-0:0 מותח מאוד נגד אנז'ה. בעקבות הנקודה, האורחת עלתה למקום השני הטבלה, זאת למרות ששיחקה ב-20 הדקות האחרונות בעשרה שחקנים, לאחר שאנחלו פולגיני ראה כרטיס צהוב שני והורחק. ריימס נותרה במקום הרביעי לאחר ההתמודדות, אך תאלץ להציג יכולת טובה יותר במחזור הבא נגד מץ.


אקס מכבי תל אביב שמר פעם נוספת על רשת נקייה (ריימס, האתר הרשמי)
אקס מכבי תל אביב שמר פעם נוספת על רשת נקייה (ריימס, האתר הרשמי)


מונאקו – דיז'ון 0:1
חניכיו של לאונרדו ז'ארדים הצליחו למחוק את ההפסד מהמחזור שעבר, כשאירחו בביתם את דיז'ון הצנועה. שער אחד יקר הכריע את ההתמודדות כשאלכסנדר גולובין הרוסי בדקה ה-42, זאת לאחר שקיבל מסירה נגד מאיסלם סלימני שער מבריק. במחזור הבא יפגשו השחקנים באדום-לבן את בורדו של פאולו סוזה, ומיד לאחר מכן ישחקו נגד פ.ס.ז'.


שער יקר הכריע. שחקני מונאקו חוגגים עם גולובין (YANN COATSALIOU/AFP via Getty Images)
שער יקר הכריע. שחקני מונאקו חוגגים עם גולובין (YANN COATSALIOU/AFP via Getty Images)


תוצאות נוספות:
שטרסבורג – נים 1:3

ליל – מץ 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי