בשישי: ניימאר חוזר, אמבפה בספק, פ.ס.ז' מתכוננת לליל

קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי
קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

לאחר הפגרה, אלופת צרפת תפגוש את סגניתה אשתקד, כשריאל מדריד ומונאקו ממתינות לאחר מכן. טוכל על הברזילאי: "מרגיש טוב והתאמן היטב. יהיה בסגל". על הקיצוני: "כרגע הוא חולה, ההחלטה עליו תתקבל בסמוך למשחק"

(גודל טקסט)

ליגות הכדורגל ברחבי אירופה יחזרו מחר (שישי) לאחר פגרת הנבחרות, כשבצרפת האלופה פריז סן ז'רמן תארח את ליל סגניתה, לקרב צמרת במסגרת המחזור ה-14 בליג 1. לקבוצה מעיר האורות מצפה בקרוב רצף משחקים מאתגר מאוד, כאשר מיד לאחר משחק הליגה הקרוב, היא תפגוש את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, ומיד לאחר מכן היא תתמודד נגד מונאקו בנסיכות.

על אף ששיחק לפני שבוע בדיוק במדי נבחרת צרפת נגד מולדובה, קיליאן אמבפה נמצא כעת בספק למשחק הקרוב של פ.ס.ז': "כרגע הוא חולה ולא התאמן. נקבל החלטה על שיתופו לקראת המשחק, לפי מצבו" סיפר המאמן תומאס טוכל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

לגבי ניימאר, הכוכב אמר לאחרונה כי הוא החלים מהפציעה, ויכול לעמוד לרשמות קבוצתו. המאמן הגרמני עצמו אישר זאת: "הוא מרגיש טוב. האימונים שלו היה מעולים והוא יהיה חלק מהסגל למשחק הקרוב. האיכות שלו היא נכס עבור הקבוצה. הוא שחקן הכרעה". מי שלא יעמדו לרשות קבוצתם הם מרקו וראטי ואנדר הררה הפצועים.

טוכל טם אמבפה.
טוכל טם אמבפה. "ההחלטה על שיתופו תתקבל לקראת המשחק" (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

על רצף המשחקים הקרוב סיפר טוכל: "נהיה חייבים להיות קשובים לתכנית המשחק, ליל קבוצה טובה, וקשה מאוד לשחק נגדה. ובכלל, הרצף הקרוב בו נשחק נגד כל הקבוצות הטובות מאתגר אותנו מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי