מארסיי גברה 0:2 על טולוז ועלתה למקום השני בטבלה

שחקני מארסיי חוגגים
שחקני מארסיי חוגגים | PASCAL PAVANI/AFP via Getty Images

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש חיברה ניצחון שלישי ברציפות, בזכות שערים של בנדטו וראדוניץ'. מוקדם יותר, בורדו של פאולו סוזה חזרה מפיגור ל-1:2 על מונאקו וסנט אטיין סיימה ב-0:0 עם מונפלייה

קבוצות: מונאקו בורדו
(גודל טקסט)
המחזור ה-14 בליגה הצרפתית ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. במפגש המוקדם של הערב, בורדו השיגה ניצחון חשוב על מונאקו, שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלה. סנט אטיין אירחה את מונפלייה ונפרדה ב-0:0 משמים ובמשחק האחרון, מארסיי השיגה ניצחון חוץ חשוב על טולוז.


טולוז – מארסיי 2:0

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש קפצה למקום השני בטבלה עם ניצחונה השלישי ברציפות. 76 דקות לקח עד שדריו בנדטו שבר את השוויון, כשניצל בישול נפלא של דימיטרי פאייט. שלוש דקות לאחר מכן שלוש הנקודות כבר הובטחו, אחרי שנמניה ראדוניץ' ניצל טעות של סילה ורץ כל הדרך אל השער כדי לכבוש את השני. לטולוז זה היה ההפסד הרביעי ברציפות, מה שהשאיר אותה במקום הלפני האחרון בטבלה.




בורדו – מונאקו 1:2
הקבוצה של פאולו סוזה חזרה מפיגור והשיגה שלוש נקודות בבית, שעזרו להרים אותה מהמקום העשירי בטבלה לחלק העליון שלה. איסלאם סלימאני העלה את הקבוצה מהנסיכות ליתרון בדקה ה-15, לאחר שיתוף פעולה מוצלח עם וויסאם בן יידר שמצא אותו ברחבה עם מסירה מדויקת, שהאלג'יראי המשיך אל הרשת. ארבע עשרה דקות לאחר מכן, ניקולס דה פרביל הגביה כדור קרן לראשו של פאבלו, שנגח פנימה את שער השוויון.


בדקה ה-69 דה פרביל הוסיף שער משלו והשלים מהפך, לאחר נגיעת יד של סלימאני, שגרמה להרחקתו בצהוב שני והעניקה בעיטת עונשין לבורדו. הצרפתי בן ה-28 שלח את הבעיטה פנימה ובכך קבע את תוצאת המשחק. ההפסד הוריד את קבוצתו של לאונרדו ז'ארדים למקום ה-14 בטבלה.




סנט אטיין – מונפלייה 0:0
המועדון המעוטר בתולדות הכדורגל הצרפתי היה יכול לעלות זמנית למקום השני, אם היה גובר על מונפלייה בסטאד ז'ופרואה-גישאר ולמרות שסנט אטיין לא הוציאה כדור מהרשת, היא נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרה במקום חמישי. האורחת מנגד עלתה למקום השישי כאשר צברה תיקו שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי