ליל גברה 0:1 על ליון, ניצחון חמישי ברציפות למארסיי

שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים | JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images

שער של ג'ונתן איקונה עצר את הקבוצה של רודי גארסיה אחרי שני ניצחונות רצופים, השנייה בטבלה ניצחה 0:2 את אנז'ה בזכות שער ובישול של דימיטרי פאייט

(גודל טקסט)
המחזור ה-16 בליגה הצרפתית נפתח היום (שלישי) עם ארבעה משחקים, כאשר במרכזי שבהם, ליל קטעה לליון רצף של שני ניצחונות כשגברה עליה 0:1 בחוץ. מוקדם יותר, מארסיי שמרה על המקום השני בטבלה עם ניצחון על אנז'ה, בורדו של פאולו סוזה דרשה את נים ומיודענו כריסטיאן באטוקיו כבש שלושער ב-0:5 של ברסט על שטרסבורג.


ליון – ליל 1:0
האורחים חיברו ניצחון שני ברציפות, שהעלה אותם זמנית למקום הרביעי בטבלה. ג'ונתן איקונה כבש את שער הניצחון בדקה ה-68, אחרי שניצל שילוב מסירות יפה כדי להכניע את אנטוני לופס. הקבוצה של רודי גארסיה ירדה למקום השמיני בטבלה בעקבות ההפסד.


אנז'ה – מארסיי 2:0
קבוצתו של אנדרה וילאש בואש המשיכה בתקופה המצוינת עם ניצחון חמישי ברציפות, שעזרה לה לשמור על המקום השני בטבלה. דימיטרי פאייט בישל למורגן סנסון את השער הראשון בדקה ה-17, עם מסירה מתוחכמת שהפתיעה את ההגנה במצב נייח. ארבע דקות להפסקה, פאייט הוסיף שער משלו עם בעיטת עונשין מוצלחת. המארחת, שהיוותה את הפתעת העונה עד לא מזמן, המשיכה לאבד גובה עם הפסדה השני ברציפות וירדה למקום החמישי.




תוצאות נוספות
בורדו – נים 0:6
ברסט – שטרסבורג 0:5 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי