אוסימהן וליל עצרו את באטוקיו, ליון פירקה 0:4 את נים

שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים | FRANCOIS LO PRESTI / Contributor

אחרי השלושער המדהים מול שטרסבורג, אקס מכבי תל אביב וברסט חזרו למסלול ההפסדים עם 1:0 בחוץ. הניגרי בן ה-20 הכריע (16) והעניק זמנית את המקום השלישי בטבלה. דפאיי חגג מול קבוצת התחתית, שסיימה ב-9 שחקנים

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם שני המפגשים הראשונים. במשחק המוקדם, ליל גברה 0:1 בבית על ברסט וכריסטיאן באטוקיו והעפילה לפחות באופן זמני למקום השלישי בטבלה. לאחר מכן, נים החלשה נותרה בתשעה שחקנים והובסה 4:0 בבית מול ליון, שנהנתה מצמד של ממפיס דפאיי.

ליל – ברסט 0:1

אחרי שכבש שלושער בלתי נשכח ב-0:5 על שטרסבורג, כריסטיאן באטוקיו הסתפק ב-90 דקות ולא הצלייח לסייע לברסט שרשמה את הפסדה הרביעי בששת המחזורים האחרונים. מי אם לא ויקטור אוסימהן, הניגרי הנפלא בן ה-20, היה שם עבור ליל עם התשיעי שלו העונה (16) והעניק ניצחון ליגה שלישי ברציפות בדרך למקום השלישי בטבלה. האורחת נותרה זמנית במקום ה-12 עם 21 נקודות.

נים – ליון 4:0

אם לא די בפערי הרמות הברורים, תיאו ואלס הורחק (6) ובדקה ה-40 נים נותרה בתשעה שחקנים לאחר שגם גייטאן פקיז ספג את הכרטיס האדום. בין לבין היה זה ממפיס דפאיי הנפלא שכבש פעמיים (16 פנדל ו-64) והעלה את מאזנו לתשעה שערי ליגה העונה. חוסם אוואר (71) ויואכים אנדרסן  (79) הוסיפו בדרך לניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ועלייה זמנית למקום החמישי. מנגד, נים נותר מתחת לקו האדום עם 12 נקודות בלבד והפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ומשחק עשירי ברציפות ללא ניצחון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי