טוכל התייחס לראיון החריג של ניימאר: "הוא תמיד מדבר מהלב"

ניימאר, אדינסון קבאני
ניימאר, אדינסון קבאני | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לקראת שמינית גמר גביע הליגה מול לה מאן (רביעי ב-22:05), המאמן דיבר בעיקר על הברזילאי: "הוא אוהב מאוד את המשחק ויודע שהוא נמצא בקבוצה מאוד תחרותית, לכן הוא שמח". וגם: מצבו של אדינסון קבאני

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן תתארח מחר (חמישי ב-22:05) אצל לה מאן מהמקום ה-18 בליגת המשנה בצרפת במסגרת שמינית גמר גביע הליגה ותקווה להעפיל ללא קשיים מיוחדים לשלב שמונה האחרונות. במסיבת העיתונאים הבהיר המאמן תומאס טוכל כי האלופה מכוונת לזכייה בכל תואר אפשרי.

טוכל פתח את דבריו: "בקבוצה כמו פריז סן ז'רמן אין דבר טוב יותר מניצחון. אני מקווה שיהיו לנו כמה שיותר משחקים בכמה שיותר מסגרות בחודש פברואר, כי זה אומר שאנחנו רצים חזק בכל החזיתות. זה יהיה תובעני, אך זו המטרה שהצבנו לעצמנו".

טוכל התייחס לראיון שהעניק ניימאר, בו הבהיר כי הוא אינו מתכוון לעזוב את פריז סן ז'רמן. "הוא שמח כי הוא כשיר לשחק כדורגל. הוא אוהב מאוד את המשחק והוא יודע שהוא נמצא בקבוצה מאוד תחרותית. הוא השתלב מחדש עם חבריו בחדר ההלבשה", הסביר המאמן והחמיא: "ניימאר שחקן יוצא דופן, שנמצא בתהליך חזרה לכושר המוכר שלו והוא ממשיך להשתפר מבחינה פיזית. יש לו לב גדול, הוא תמיד מדבר בכנות ואין ספק שהוא מרגיש טוב, זה בהחלט היה תזמון טוב לתפוס אותו לראיון".

שיתוף הפעולה בין ניימאר לאמבפה: "זה תענוג לאמן שחקנים כאלה. הם מסתדרים מצוין ביחד, הם אוהבים לשחק זה לצד וזה ויש להם חיבור על המגרש ומחוצה לו. בדיוק לזה אנחנו מצפים מהם ואני משוכנע שזה מה שיעשה את ההבדל בסופו של דבר".


יעשו את ההבדל? ניימאר וקיליאן אמבפה (Gettyimages)

מצבו של אדינסון קבאני: "הוא קצת נפצע שוב לאחר שבעט את הפנדל, חש מעט אי נוחות באזור השריר. הוא לא מרגיש חופשי בתנועה ובעיקר אפשר להבחין בעובדה שהוא חושש להיפצע פעם נוספת. הפציעות האלה הן תמיד תערובת של הכל, הוא מתקשה להיכנס לקצב ועכשיו הוא שוב נפגע".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי