שלושער לאיקרדי, שער ושני בישולים לאמבפה. 1:6 לפ.ס.ז' על סנט אטיין

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

האלופה לא ריחמה על הקבוצה המעוטרת בצרפת, שנותרה בעשרה שחקנים, ועלתה לחצי גמר גביע הליגה בסטייל. גם ניימאר הצטרף לחגיגית הכיבושים. ליון ניצחה 1:3 את ברסט, ליל גברה 0:2 על אמיין

(גודל טקסט)

אחרי שריימס ופדראג ראיקוביץ' עלו אמש (שלישי) לחצי גמר גביע הליגה הצרפתי בתום דו קרב פנדלים נגד שטרסבורג, תמונת חצי הגמר הושלמה לאחר ה-1:6 הענק של פריז סן ז'רמן על סנט אטיין. קודם לכן ליון ניצחה 1:3 את ברסט. ליל ניצחה 0:2 את אמיין.

פריז סן ז'רמן – סנט אטיין 1:6
רק לפני שלושה ימים פריז דרסה 0:6 את לינאס מונלרי החובבנית, ואף אחד לא ציפה שהאלופה תפגיז שישייה נוספת על סנט אטיין החזקה. מאורו איקרדי פתח את הסכר כבר אחרי 110 שניות לאחר שקיבל כדור עומק מתומאס מונייר והכניע את ג'סי מולין בנגיעה. למרות הפיגור המוקדם רגע המפנה במשחק הגיע בדקה ה-31 לאחר שווסלי פופאנה הורחק לאורחת בשני צהובים ושם התחילה ההתפרקות של סנט אטיין.

ניימאר כבש את השני של פריז בדקה ה-39 ועוד לפני שריקת המחצית ג'סי מולין כבש שער עצמי לאחר קומדיה של טעויות בהגנה. במחצית השנייה הצמד אמבפה-איקרדי התחיל לצאת בפעולה, זה התחיל בדקה ה-49 כשהסילון הצרפתי עבר את השוער ומסר לארגנטינאי שדחק מקרוב וכעבור שמונה דקות אמבפה שוב מצא את איקרדי במצב נוח והחלוץ השלים שלושער אדיר. הפעם היה תורו של איקרדי לפרגן לאמבפה עם בישול בדקה ה-67 וזה כבר 0:6 לפריז. דווקא אז, סנט אטיין מצאה שער ניחומים לאחר שיוהאן קבאי קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה והמתיק מעט את הגלולה המרה.

ליון – ברסט 1:3
בליגה הצרפתית, ליון רושמת את העונה הגרועה ביותר בתולדותיה במאה ה-21, אבל עם זאת היא רחוקה שני משחקים בלבד מהתואר השלישי בחשיבתו בצרפת, בו זכתה בפעם האחרונה בשנת 2001. ליון חיכתה 19 דקות בלבד כדי לעלות ליתרון ראשון, חוסאם אאואר ניצל חור בהגנה ומצא את מוסא דמבלה במצב של אחד על אחד והחלוץ הצרפתי שמבוקש על ידי צ'לסי, הכניע את דונובן לאון עם בעיטה לפינה הרחוקה ברגל שמאל.

ליון כבשה את השני בדקה ה-55, אאואר שבישל את השער הראשון, הכפיל עם בעיטה שטוחה ממרכז הרחבה לצד ימין. בדקות הסיום ברסט הראתה סימני חיים וצימקה ל-1:2 לאחר גול של סמואל גרנדסיר בדקה ה-86, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לליון. ז'אן לוקאס המחליף סגר את הסיפור בתוספת הזמן עם בעיטה מדויקת מרחוק והעולה החדשה סיימה את דרכה במפעל ברבע הגמר.


תוצאה נוספת
ליל – אמיין 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי