בעזרת פיני זהבי: ניימאר שוקל להאריך חוזה בפריז סן ז'רמן

ניימאר
ניימאר | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

על פי דיווח בחו"ל, סוכן העל הישראלי הרגיע את המתחים בין השחקן למועדון וכעת הוא לא שולל הישארות בעונה הבאה. להצלחת הקבוצה העונה בליגת האלופות יהיה משקל קריטי

(גודל טקסט)

כבר הרבה זמן ששמו של ניימאר נמצא לא מעט באתרי ועיתוני הספורט העולמיים. כוכבה של פריז סן ז'רמן רצה בקיץ האחרון, עוד לפני תחילת העונה, לעזוב את אלופת צרפת ולשוב לברצלונה, אך הדבר כידוע לא קרה בסופו של דבר. כוונותיו של הברזילאי לעזוב הביאו ליחסים מתוחים בינו לבין ההנהלה וגם בינו לבין אוהדי הקבוצה, שקראו כלפי קריאות בוז.

למרות שמעברו לבארסה לא צלח בקיץ, השמועות שהוא יחזור לקטלוניה בתחילת העונה הבאה לא פסקו לרגע. כעת, ייתכן כי מצב הדברים השתנה. על פי דיווח ב-ESPN, ניימאר פתוח בשלב זה לדון על חידוש חוזהו במועדון, בו אופטימיים מאוד לגבי האפשרות שיישאר ויבטיח את עתידו בקבוצה. 

השיחות לגבי הארכת החוזה, אשר מסתיים בעוד כשנתיים וחצי, יחלו רק בעוד שלושה-ארבעה חודשים. להצלחת הקבוצה העונה בליגת האלופות תהיה משקל מכריע בהחלטת הברזילאי האם להישאר, שכן בדיווח הכתב שהוא "אובססיבי לזכות בצ'מפיונס". 


ניימאר במדי ברצלונה (Gettyimages)

עוד נכתב כי "מערכת היחסים בין השחקן למועדון השתפרה בהדרגה והפצעים העמוקים שנותרו מניסיון העזיבה שלו לברצלונה התחילו להגליד". במועדון אף טוענים כי ניימאר שוב מרגיש שהוא משתלב טוב בעיר ובקבוצה. אגב, בדיווח צוין כי ניימאר כרגע לא מחזיק בהצעות לעונה הבאה בעוד קיליאן אמבפה כן – מריאל מדריד.

היחסים בין המועדון לשחקן נרגעו בעקבות מספר שיחות מעודדות שהתקיימו בין לאונרדו, המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז', לבין אביו של ניימאר. מי שקישר בין השניים הוא לא אחר מאשר סוכן העל הישראלי, פיני זהבי, אשר מצוי ביחסים טובים מאוד עם שני הגורמים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי