ניימאר כבש צמד ב-0:2 של פ.ס.ז' וביצע מחווה לבראיינט

ניימאר
ניימאר | DENIS CHARLET/AFP via Getty Images

הכוכב הברזילאי הוביל את אלופת צרפת לניצחון חשוב אצל ליל וסימן '24' עם אצבעותיו לאחר שערו השני. בורדו ופאולו סוזה גברו על נאנט, ליון ניצחה 0:3 את טולוז

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 של הליגה הצרפתית ננעל הלילה (ראשון) עם ניצחונה של פריז סן ז'רמן, אשר גברה 0:2 מרשים אצל ליל. קודם לכן, ליון רשמה ניצחון שני ברציפות עם 0:3 ביתי על נועלת הטבלה טולוז. בנוסף, בורדו של פאולו סוזה חזרה לנצח אחרי 0:1 על נאנט.

ליל – פריז סן ז'רמן 2:0
בצל מותו הטראגי של קובי בראיינט, פ.ס.ז' התארחה אצל ליל ובעזרת יכולת נהדרת רשמה ניצחון חשוב. אלופת צרפת רשמה 1:4 גדול במחזור שעבר על יריבתה הגדולה מונאקו, והערב היא נהנתה שוב ממהלכים מבריקים של החלק הקדמי שלה – קיליאן אמבפה, ניימאר, מאורו איקרדי ואנחל די מריה.

כבר לאחר מספר דקות של כדורגל מרשים, הקבוצה מעיר האורות מצאה את הרשת עם מהלך אדיר, אשר בסיומו ניימאר קיבל כדור ממרקו וראטי והפציץ את הרשת של מייק מייגנאן. בדקה ה-52 הברזילאי השלים צמד בכדור עונשין והקדיש את השער לבראיינט, כשהוא רץ למצלמה וסימן '24' עם אצבעותיו.


ניימאר. הקדיש את השער לבראיינט (DENIS CHARLET/AFP via Getty Images)

ליון – טולוז 0:3
אחרי ה-1:2 על בורדו בחוץ ליון רצתה להמשיך את רצף הניצחונות וקיבלה את היריבה הכי נוחה עבורה – נועלת הטבלה טולוז בדסאן-שרפיו. מקסוואל קורנה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-29 עם פריצה אדיה בצד שמאל שהסתיימה בבעיטה שטוחה. בדקה ה-71 מוסא הכפיל עם ה-12 שלו העונה לאחר בעיטה ממרכז הרחבה, וכעבור שש דקות הרכש הטרי קארל טוקו אקאמבי, נעץ את המסמר האחרון עם שער בכורה בקבוצתו החדשה.

נאנט – בורדו 1:0
האורחת של פאולו סוזה קטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים עם ניצחון מול הפתעת העונה, ששיחקה בשרה שחקנים. אקס מכבי תל אביב קיפץ מהמקום ה-15 עד למקום העשירי במרכז הטבלה הצפוף של הליגה ויקווה להוציא את קבוצתו לדרך חדשה אחרי התקופה הגרועה. מנגד, המארחת ירדה אל המקום השישי. קשר נאנט, אנדריי ג'ירוטו, הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-54 אחרי שעצר מתפרצת של האורחת, שכבשה את שער הניצחון הדרמטי רק בדקה ה-86, עם סיומת נהדרת של ג'ימי בריאנד אחרי הגבהה מהאגף הימני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי