לאונרדו: "אמבפה מחויב. המשחק נגד דורטמונד הוא לא חיים ומוות"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

המנהל המקצועי של פ.ס.ז' פסל את הביקורות על החלוץ: "הדיבורים על אישיותו צרמו לי. הוא טעה אבל בטח לא מפונק". עוד ציין: "שניים משחקנים הטובים בעולם משחקים אצלינו וזה משמח. בצרפת חגגו עם קבאני שחזר לכבוש

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

השקט חזר לפחות זמנית לפריז סן ז'רמן. אלופת צרפת ניצחה אתמול (ראשון) 2:4 את ליון גם ללא ניימאר הפצוע, ואף אחד לא חש בחסרונו. אנחל די מריה המשיך את עונת השיא שלו ("הקלאסה של די מריה", נכתב בתקשורת), אפילו אדינסון קבאני כבש שער ליגה ראשון מאז אוגוסט כשעלה מהספסל ל-14 דקות ("המטאדור הנצחי", נכתב ב"לאקיפ").

אבל השער החשוב ביותר, כנראה, היה שערו של קיליאן אמבפה. הצרפתי רשם את שער הליגה ה-77 שלו מאז שער הבכורה שלו במדי מונאקו ב-2016 – יותר מכל שחקן צרפתי אחר. זה לא סוד שהיחסים בין המאמן תומאס טוכל לבין הכוכב הצרפתי מתוחים. אתמול לאחר המשחק התייחס המנהל המקצועי לאונרדו לסוגייה.

לאונרדו אמר: "שמעתי הרבה על דברים על אמבפה והאישיות שלו וזה גרם לי להרגיש לא בנוח. אם שחקן מוחלף ולא מדבר עם מאמנו זה נכון שהוא אשם, ונשוחח איתו ונסדר את זה. אבל הוא לא ילד מפונק. אני לא מקבל את זה. הוא מקסים, מחויב, ושחקן פנטסטי".


אמבפה. "מחויב לקבוצה" (GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images)

לאחר מכן הברזילאי הפך להיות מראיין בעצמו ושאל את העיתונאים בחדר מי לדעתם חמשת השחקנים הטובים בעולם. תשובתם הייתה ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, אמבפה, ניימאר ומוחמד סלאח. לאונרדו אמר: "בטופ 4, יש אחד בן 35, אחר בן 32. ושניים מהשחקנים האלה איתנו. בואו נשמח, ננצל את זה ונהנה מהכדורגל. צריך להפסיק לדבר על בעיות ושטויות. יש לנו סגל מדהים, אנחנו במקום הראשון עם 12 נקודות יתרון. השחקנים הטובים בעולם שלנו בכושר. אין לנו מה לדאוג.

לקראת שמינית גמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד: "ההרכב זה לא עניין של חיים או מוות, גם לא נגד דורטמונד. אנחנו פשוט משחקים משחק בליגת האלופות. אני חושב שהצוות מוכן. אם ננצח, זה טוב. אחרת, חבל מאוד, אבל פ.ס.ז' תמשיך לצמוח, אנחנו דואגים לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי