0:1 לליל על ליון, ראן פירקה 0:5 את מונפלייה

שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים | DENIS CHARLET/AFP via Getty Images

את יובנטוס הקבוצה של רודי גרסיה אמנם ניצחה, אך בליגה היא ממשיכה להתקשות ונכנעה לשער של לואיק רמי. ניצחון ענק לאדומים-שחורים, בורדו של פאולו סוזה סיימה בתיקו מול סנט אטיין

קבוצות: בורדו
(גודל טקסט)

לאחר השיא שקבע אתמול (שבת) פרדראג ראיקוביץ' במדי ריימס, המחזור ה-28 בליגה הצרפתית נמשך היום עם שלושה משחקים נוספים, כאשר תחילה בורדו סיימה ב-1:1 אצל סנט אטיין התקועה בתחתית. לאחר מכן, ראן הביסה 0:5 את מונפלייה ובמנה העיקרית של הערב ליל רשמה 0:1 על ליון.

ליל – ליון 0:1
האורחת אולי ניצחה את יובנטוס במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, אך בליגה פשוט לא הולך לא העונה. היא נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, נותרה במקום השביעי בטבלה וכעת היא רחוקה תשע נקודות מהמקום הרביעי. ומי נמצאת במקום הרביעי? אותה ליל, שחיברה ניצחון שלישי ברציפות וגברה בפעם השנייה העונה על יריבתה בתוצאה 0:1.

המחצית הראשונה הייתה שייכת למארחת שהראתה עליונות ברורה ועלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-33 בזכות שער של לואיק רמי אחרי בישול של ג'ונתן במבה, שער שהתברר בהמשך כשער ניצחון. החצי השני היה יותר מאוזן, אך שתי הקבוצות התקשו מאוד לייצר בו מצבים ממשיים והתוצאה נותרה בעינה עד לסיום.


שחקני ליל חוגגים (DENIS CHARLET/AFP via Getty Images)

סנט אטיין – בורדו 1:1
העונה שעוברת על סט. אטיין משונה מאוד. מצד אחד, הקבוצה של קלוד פואל כמעט ולא מצליחה לנצח בכלל במסגרת הליגה, ועל כן היא נמצאת במרחק של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. מנגד, רק ביום חמישי האחרון הירוקים עלו לגמר הגביע הצרפתי לאחר דרמה גדולה נגד ראן. במשחק הערב היא המשיכה את רצף המשחקים ללא ניצחון בליגה, העומד כבר על שבעה, כשסיימה בתיקו נגד פאולו סוזה ובורדו.

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, שני המאמנים ביצעו מספר חילופים שהניבו פירות. בדקה ה-66 האורחת ראשונה על לוח התוצאות כשהחלוץ ג'וש מאג'ה הניגרי ניצל הרחקה רעה של שחקני ההגנה וכבש משישה מטרים. שתי דקות בלבד לאחר מכן הושג שער השוויון כאשר ריאד בודבוז סידר לדניס בואנגה נגיחה קלה. בדקה ה-75 בורדו נותרה בעשרה שחקנים לאחר שמהדי קמארה ספג כרטיס צהוב שני, אך זה לא השפיע על תוצאת המשחק בסיום.


לוריס בניטו שומר על ריאד בודבוז (.(JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images)

ראן – מונפלייה 0:5
הצגה ענקית של המארחת, שרשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, נותרה במקום השלישי וצמצמה את ההפרש ממארסיי השנייה לשש נקודות, כאשר באמתחתה 50 נקודות. מנגד, האורחת נמצאת במקום השמיני עם 40 נקודות במאזנה. ההצגה החלה בדקה התשיעית עם השער היפה במשחק, כאשר פייטו מאוסה חתך מהאגף השמאלי לכיוון המרכז ובעט ברגל ימין כדור אדיר ממרחק לחיבורים.

בדקה ה-28 זה כבר היה 0:2 משער קל של אדריין הונו מקרוב, כאשר פלאביין טייט קבע 0:3 בדקה ה-68 עם בעיטה נהדרת מקצה הרחבה אחרי בישול של אדוארדו קמאבינגה, ילד הפלא. חמש דקות בלבד לאחר מכן, רומיין דל קסטיו בעט פנדל וקבע 0:4, ותוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-87 מפנדל מדויק נוסף, כאשר הפעם אדריין הונו השלים צמד והכניע את שוערה האומלל של מונפלייה, חרונימו רולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי