השדרוג בדרך? דיווח: ריימס תמכור את ראיקוביץ' הקיץ

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

בספרד טוענים שהקבוצה הצרפתית תשחרר את הסרבי, בשל קשיים כלכליים ואף מצאה לו מחליף. האם יעבור לסביליה או לפריז סן ז'רמן?

(גודל טקסט)

שוער מכבי תל אביב לשעבר, פדראג ראיקוביץ' הפך לאחד השוערים החמים באירופה בזכות עונה מוצלחת בריימס שהכניסה אותו להרכב העונה בליגה הצרפתית. בעקבות כך, קבוצות רבות באירופה סימנו את הסרבי כמועמד לעונה הבאה, ולפי הדיווחים היום (שישי) קבוצתו הצרפתית תאפשר לו ללכת ללא בעיות.

בספרד טוענים שבעקבות קשיים כלכליים ריימס תמכור את ראיקוביץ' בסכום של חמישה מיליון יורו, כאשר המועמדת העיקרית לרכוש אותו היא סביליה, בעקבות רצונו של המנהל הספורטיבי מונצ'י לשחרר את חרסיו ריקו ואת חואן סוריאנו כדי להביא שוער בעל שיעור קומה שיתחרה עם תומאש ואצ'ליק הצ'כי על המקום בהרכב. אך גם פריז סן ז'רמן ממשיכה לעקוב אחריוץ

במקביל נכתב שריימס עצמה כבר מצאה תחליף זול יותר לראיקוביץ', והוא שוער שטרסבורג בן ה-20 לואי פלטייה, שטרם ערך הופעת בוגרים בליגה הצרפתית ואף לא שיחק בנבחרות הצעירות של הטריקולור ולכן קבוצתו לא צפויה לדרוש עבורו סכום גבוה במיוחד.

ומה עם מכבי תל אביב? אם אכן יעזוב את ריימס בסכום העולה על חמישה מיליון יורו, מכבי תל אביב תרוויח כ-15 אחוזים מסכום מכירתו, וכיום במגבלות הפייר פליי הצהובים צפויים להרוויח קרוב למיליון יורו עבור השוער המבטיח בן ה-24, שיעזרו להם לתקציב בעונה הבאה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי