"כולנו נגענו בנשים בעבר": פליטת הפה שגרמה להתפטרות מאמן אנז'ה

עבד אל בוחזמה גיבה את שחקן הקבוצה, איליאס שטי, המואשם בתקיפה מינית: "זה לא כזה מלוכלך, מה שהוא עשה היה שגוי, אבל כולנו עושים טעויות". במועדון הצרפתי התנערו מדבריו והגיעו להסכמות על פרידה

קבוצות: אנז'ה
(גודל טקסט)

אנז'ה הודיעה הערב (שלישי) כי מאמנה, עבד אל בוחזמה, התפטר מתפיקו בעקבות כישלון הקבוצה שנמצאת בתחתית הליגה הצרפתית ובעקבות מחלוקת שהתעוררה על דברים שאמר לשחקנים אשר גרמו לפגיעה בתדמית המועדון.

בשבוע שעבר, בית המשפט הצרפתי הודיע לאיליאס שטי על תחילת משפטו בחודש אפריל, זאת לאחר שהואשם בתקיפה מינית. מגנה השמאלי של אנז'ה הצרפתית הואשם בתקיפה מינית שהתרחשה בעיר במועדון לילה בזמן פגרת המונדיאל.

אל בוחזמה, מצדו, כינס את השחקנים ואמר להם על האישומים כנגד חברם לחדר ההלבשה: "זה לא כזה מלוכלך כמו שעושים מזה. כולנו נגענו בנשים בעבר". המאמן הצרפתי אישר שאכן אמר את הדברים, אך הוסיף כי אמר לשחקניו ש"מה ששטי עשה היה שגוי ושכולנו עושים טעויות".

עוד בכדורגל עולמי

ללא ניימאר ועם הגב לקיר: בפ.ס.ז'. חולמים על מהפך מול באיירן מינכן
אופ"א הודיעה שתפצה את אוהדי ליברפול בעקבות הכאוס בגמר האלופות בפריז
"טוב שניימאר נפצע, זו הזדמנות מצוינת עבור גאלטייה ופריז סן ז'רמן"

הודעת אנז'ה על עזיבת אל בוחזמה

לאחר הדברים החמורים של אל בוחזמה, באנז'ה, שחווה עונה מזעזעת בפני עצמה עם 2 ניצחונות בלבד ובדרך הבטוחה לירידת ליגה, רצו להתנער מהקשר עם מאמן הקבוצה. בהודעה על עזיבתו את המועדון, ציינו: "כדי להסיר את העמימות ואי ההבנות, אנז'ה מגנה ללא סייג את המילים שנאמרו במהלך השיחה. יתרה מכך, המועדון אינו מקבל כל צורה של אפליה ומגנה סקסיזם ושנאת נשים. עבד אל בוחזמה התנצל בפני עמיתיו, בעיקר נשים".