גאלטייה: "צריך להפסיק לזלזל בליגה, זה לא קל להיות אלוף צרפת"

play
סיים את דרכו? גאלטייה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 9.3 05:12

לפני ברסט (שבת, 22:00), הודה מאמן פ.ס.ז': "היתה אכזבה גדולה וכעס. אני לא צריך לשכנע את אמבפה להישאר, יש לו רצון גדול להצליח כאן"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי ההדחה הכואבת משמינית גמר ליגת האלופות, תתארח מחר (שבת, 22:00) פריז סן ז'רמן אצל ברסט, בניסיון לפרוק עצבים ולהגדיל את הפער בפסגת הליגה הצרפתית. מרקו וראטי שסיים עונש הרחקה אמור לשוב להרכב, בעוד אשרף חכימי ומרקיניוס לא כשירים וייעדרו.

"היתה אכזבה גדולה בחדר ההלבשה", אמר היום כריסטוף גאלטייה במסיבת העיתונאים. "גם כעס. השחקנים היו עייפים ומצוברחים. הרמת ידיים? לא, אבל אכזבה. כעת צריך להתמקד בזכיה באליפות, ואסור לזלזל במטרה הזו. גם באיירן מינכן, ששולטת בליגה הגרמנית, לא זוכה מדי שנה בליגת האלופות. צריך להפסיק לזלזל בליגה, זה לא קל להיות אלופי צרפת".

כריסטוף גאלטייה, מאמן פריז סן ז'רמן
סיים את דרכו? גאלטייה | רויטרס

עוד בפריז סן ז'רמן

בעקבות ההדחה? דיווח: "מסי נוטה לעזוב את פריז סן ז'רמן"
וראטי חטף: "אין לו מקום בקבוצה של הבן שלי". אמבפה: "זה המקסימום שלנו"
זה שופו של כל בלון: באיירן מינכן הדיחה את פ.ס.ז'

על ליאונל מסי וסרחיו ראמוס, שיהפכו שחקנים חופשיים בקיץ, אמר המאמן: "הם שני שחקנים גדולים עם היסטוריה מופלאה, כולנו מכירים את המצב שלהם. החוזים שלהם? הם רגילים לחיות מרגע רגע".

גם עתידו של קיליאן אמבפה לוט בערפל בעקבות ההדחה. על כך אמר גאלטייה: "אני לא צריך לשכנע אותו. הוא שחקן פריז סן ז'רמן ומוכיח זאת בכל פעם. יש לו רצון גדול להצליח כאן ולהביא את המועדונים לגבהים חדשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי